  • 11. Data: 2023-01-23 21:55:21
    Temat: Re: Zasilacz USB
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > megazadowolony bo mam historię (supla) dla akumulatorów na działce,
    > ładowanych z PV i wiatraka. Zupełnie osobny modulik, który sobie żyje
    > gdzieś na uboczu i loguje a co najważniejsze to mam podgląd w smartfonie
    > live jak i wspomnianą historię. Supersprawa :) Polecam. Powieliłem to na
    > obserwację napięć/prądu z wiatraka i temperaturę domu, pieca, oczka,
    > działki, wilgotności. Generalnie zbiorowisko megadanych. Co
    > najważniejsze to mam też progi, logikę i alarmy. Jeden klik i mam
    > wszystko co chcę. Czas na ogląd to 5 sekund. Zyskałem bardzo.

    Nodobra, fotka napięcia z 30 dni, jak to wygląda aku/PV.

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/5c2cda02a06a15ef

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-01-24 15:11:24
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    > Nodobra, fotka napięcia z 30 dni, jak to wygląda aku/PV.
    >
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/5c2cda02a06a15ef

    Super. Tylko bez związku z tematem. Mówimy o zasilaczu laboratoryjnym.

    P.P.

  • 13. Data: 2023-01-24 15:28:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2023 o 15:11, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Super. Tylko bez związku z tematem. Mówimy o zasilaczu laboratoryjnym.

    A jaki problem podpiąć takie pudełko do tego zasilacza "na stałe"?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-01-24 17:13:48
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    > A jaki problem podpiąć takie pudełko do tego zasilacza "na stałe"?

    Podpiąć można. Tylko co to ma realnie dać w przypadku zasilacza? I o to
    pytałem.

    P.P.

  • 15. Data: 2023-01-24 19:42:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2023 o 17:13, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Podpiąć można. Tylko co to ma realnie dać w przypadku zasilacza? I o to
    > pytałem.

    Będziesz miał widoczny przebieg U i I w smartfonie czy przeglądarce,
    łącznie z historią tego zasilacza.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>