  • Data: 2021-11-26 08:46:46
    Temat: Zasilacz ?V-3150 T28-2-Y
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Macie pomysł czym mogę zastąpić taki zasilacz (oryginalnie w urządzeniu)
    czymś co da na wyjściu to samo o co najmniej takiej samej mocy (40W)?
    Ten zasilacz ma trzy piny na wyjściu, jeden to masa a na pozostałych
    jest (zdaje się) 35V i 12V.

    Nie jestem elektronikiem, ale jeżeli da się wymienić PCB i zarobić nowe
    wtyczki to sobie radzę.

    Tylko że jedyne co znajduje to cyrylicę (z aliexpress sobie radzę :-P).

    -
    https://radiomasterinfo-org-ua.translate.goog/ultraz
    vukovoj-uvlazhnitel-vozduha-vitek-vt-1767bk-ustrojst
    vo-remont/?_x_tr_sch=http&_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=pl&_x
    _tr_hl=pl&_x_tr_pto=nui

    - https://a-climat.dp.ua/blok-pitaniya-36v.html

    Coś dostępnego na ali lub alle jako substytut?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz