  • 1. Data: 2020-08-28 11:19:39
    Temat: Zasilacz buforowy w ładnej obudowie
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam coś zasilane z 12V i chciałbym mieć do tego UPS. Akceptuje do 15V
    więc wychodzi na to że zwykły żelowy akku będzie ok.

    Są "ładowarko-zasilacze" buforowe, ale zazwyczaj bez obudowy, lub tylko
    okryte siatką.

    Widział ktoś taki zasilacza buforowy (230V wchodzi, 12-14V wychodzi) w
    estetycznej obudowie, najlepiej do montażu do ściany/półki, mieszczący w
    środku akku? Mogę zrobić rękodzieło i przerobić zwykły UPS, ale może
    jednak ktoś to produkuje? Raczej tanio, jesli przekroczy to pewną kwotę
    to poświęcę estetykę i pozostanie rękodzieło... to jednorazowy projekt
    pryywatny.

    Parametry to koło 7Ah i prąd z okolic 1A max.

  • 2. Data: 2020-08-28 11:27:58
    Temat: Re: Zasilacz buforowy w ładnej obudowie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 11:19, heby pisze:
    > Parametry to koło 7Ah i prąd z okolic 1A max.

    Coś takiego:
    http://www.aval.com.pl/katalog/B7-2740
    to nie to o co Ci chodzi?

    A taki:
    https://www.napad.pl/produkty-610-1960-zasilacz-bufo
    rowy-zt10aku-hermetyczny-3898.htm
    to nawet mam pod ręką (tylko, że nazywa się ZI zamiast ZT i ma ze 20 lat
    - więc pewnie jakiś pierwowzór. Nie wykluczone, że dostaliśmy wtedy
    prototyp.
    P.G.

  • 3. Data: 2020-08-28 11:29:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 11:19, heby wrote:
    > Widział ktoś taki zasilacza buforowy

    No tak, zapomniałem dopisac, widziałem już takie:

    https://www.genway.pl/vidi-zbf-015p-zasilacz-buforow
    y-13-8v-1-5a-7ah.html

    Tylko prąd niebezpiecznie blisko granicy. Pozostałe to zwykłe skrzynki
    na scianę (co mogę zrobić sam).

    Ma ktoś jakies inne propozycje?

  • 4. Data: 2020-08-28 11:34:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 11:27, Piotr Gałka wrote:
    > Coś takiego:
> [...]

    Dzięki. Oba to skrzynki na ścianę. To właśnie rękodzieło które zrobie
    sam. Bardziej mnie interesuje dedykowana obudowa z tworzywa.

    Kilka lat temu widziałem sliczy UPS 12V, niewiele większy od akku, z
    ładną obudową, wyświetlaczem, montowany na ścianę na zatrzask itd. ...
    I nie zanotowałem producenta :/

  • 5. Data: 2020-08-28 12:09:08
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 11:29, heby pisze:

> [...]
    y-13-8v-1-5a-7ah.html

    > Tylko prąd niebezpiecznie blisko granicy. Pozostałe to zwykłe skrzynki

    Jest też wersja na 3A.

    yabba

  • 6. Data: 2020-08-28 12:16:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sobieradek heby napisał:

> [...]
    >
    > Kilka lat temu widziałem sliczy UPS 12V, niewiele większy od akku, z
    > ładną obudową, wyświetlaczem, montowany na ścianę na zatrzask itd. ...

    https://www.amazon.com/Uninterruptable-Supply-8800mA
    H-Indicator-Wrieless/dp/B07SVXP68L

    (Raczej nie tan, bo takich producentów jest od cholery, ci sprzed lat
    znikają, a wciąż pojawiają się nowi.)

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2020-08-28 12:18:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 12:09, yabba wrote:
    > Jest też wersja na 3A.

    Ale jak napisałem w temacie, liczy się estetyka. I to nie moja tylko
    współmieszkańców, bo dla mnie może być z tektury ;) Dlatego może ktoś
    jeszcze coś zaproponuje innego, jak nie wyjdzie, to albo zrobie
    samodzielnie, albo kupie tego gotowca. Niestety będzie to stało, no,
    może nie na widoku, ale ...

  • 8. Data: 2020-08-28 12:21:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba napisał:

    y-13-8v-1-5a-7ah.html

    > Jest też wersja na 3A.

    Ale tu napisali, że jest awaryjny, a kol. Marudny chyba chciałby
    coś bezawaryjnego.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2020-08-28 12:24:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 12:16, Jarosław Sokołowski wrote:
    > https://www.amazon.com/Uninterruptable-Supply-8800mA
    H-Indicator-Wrieless/dp/B07SVXP68L

    Ale to chyba liion i to 8.8Ah, to chyba na 3.2V. W sumie jest takich
    kilka w ofercie u chińczyków. Kupiłem już takie jedno coś do innego
    zastosowania i jest w drodze. Ale tutaj raczej potrzebuje min 7Ah@12V.
    Jesli z jakiejs przyczyny nie wyjdzie, to pomyslé o kilku małych UPSach
    na liion.

  • 10. Data: 2020-08-28 12:25:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 12:21, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ale tu napisali, że jest awaryjny, a kol. Marudny chyba chciałby
    > coś bezawaryjnego.

    Nie przeczytałes tematu.