  • 1. Data: 2009-12-21 19:24:35
    Temat: Zestaw sluchawkowy UE-403117 Panasonic
    Od: X-rye <d...@i...pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczow.

    Szukam zestawu sluchawkowego UE-403117 do posiadanego przeze mnie
    fax'u Panasonic'a UF-490.
    Ma ktos z Was na odsprzedanie taki zestaw? Nowego nie bede kupowal,
    poniewaz to koszt rzedu > 250 zl., wiec interesowalby mnie uzywany,
    lecz w bardzo dobrym stanie (jak nowy).
    Prosilbym o kontakt osoby posiadajace w/w zestaw z podana cena, za
    jaka moglyby go odsprzedac. Oczywiscie moze byc to sprzedaz na F-VAT.

    Pozdrawiam, Piotr
    d...@i...pl