  • 1. Data: 2009-12-22 12:16:45
    Temat: zegarynka
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Hej.

    Przespałem chyba ten moment, ale od kiedy to krakowska zegarynka
    zdominowała całą polskę? Dzisiaj chciałem posłuchać zaszumionej
    warszawskiej zegarynki dzwoniąć do Białegostoku (tej niezmiennej od wielu
    wielu lat), a tu lipa :(
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 2. Data: 2009-12-23 11:00:20
    Temat: Re: zegarynka
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org>

> [...]
    > zdominowała całą polskę? Dzisiaj chciałem posłuchać zaszumionej
    > warszawskiej zegarynki dzwoniąć do Białegostoku (tej niezmiennej od wielu

    Nigdy nie używałem zegarynki. Jak to się robi ?

  • 3. Data: 2009-12-23 15:30:48
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nigdy nie używałem zegarynki. Jak to się robi ?

    robisz w tyl zwrot, nastepnie cofasz sie do prl-u i tam wykrecasz na tarczy
    926

  • 4. Data: 2009-12-23 15:47:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    brum napisał:

    > robisz w tyl zwrot, nastepnie cofasz sie do prl-u
    > i tam wykrecasz na tarczy 926

    Albo 06.

    --
    Jarek