  • 1. Data: 2009-02-12 17:39:58
    Temat: Zestawy bezprzewodowe [ mysz + klawa ]
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Jak długo wam działają na jednym komplecie Baterii \ Akumulatorze [ mogą
    być pojedyncze urządzenia np. Mysz lub Klawiatura , no i podajcie ich
    modele ]

  • 2. Data: 2009-02-12 17:53:41
    Temat: Re: Zestawy bezprzewodowe [ mysz + klawa ]
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 12, 6:39 pm, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > Jak długo wam działają na jednym komplecie Baterii \ Akumulatorze [ mogą
    > być pojedyncze urządzenia np. Mysz lub Klawiatura , no i podajcie ich
    > modele ]

    Logitech, klawa + mysza na blutucie. Jakis miesiac.

  • 3. Data: 2009-02-12 21:28:55
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 18:39:58 +0100, Gupik napisał(a):

    > Jak długo wam działają na jednym komplecie Baterii \ Akumulatorze [ mogą
    > być pojedyncze urządzenia np. Mysz lub Klawiatura , no i podajcie ich
    > modele ]

    Mysz Logitech MX620, działa od 24.04.2008 na dołączonych bateriach, a
    sterownik pokazuje, że zostało im jeszcze 39 dni.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-02-12 21:47:01
    Od: "Mrozny Gandi" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > Jak długo wam działają na jednym komplecie Baterii \ Akumulatorze [ mogą
    > być pojedyncze urządzenia np. Mysz lub Klawiatura , no i podajcie ich
    > modele ]

    Logitech LX-710 (zestaw), klawiatura od listopada 2007 na jednych bateriach
    od nowosci i wskaznik pokazuje stan naladowania "dobry", myszka - wymiana
    baterii co ok 6 - 7 miesiecy.

    Pozdr

  • 5. Data: 2009-02-13 04:13:04
    Od: "muzzy4" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mrozny Gandi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bateriach od nowosci i wskaznik pokazuje stan naladowania "dobry",
    > myszka - wymiana baterii co ok 6 - 7 miesiecy.

    Dokładnie. Tez mam LX-710 i na bateriach spokojnie pół roku albo i dłużej.
    Ale jedna zasada - niestosuje sie akumulatorków do zestawów wireless. Duże
    znaczenie ma to ze bateria jest 1,5V a akumulatorek 1,2. A 15zł na dobre
    baterie rocznie to zaden wydatek.

    pzdr
    Muzzy

  • 6. Data: 2009-02-13 06:10:33
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    muzzy4 wrote:
    > Duże znaczenie ma to ze bateria jest 1,5V a akumulatorek 1,2.

    To akurat nie ma wielkiego znaczenia (w myszce i tak siedzi przetwornica).
    Wazniejsze, ze klasyczne ni-mh szybko ulegaja samorozladowaniu (w miesiac
    samoczynnie traca spokojnie 1/3 ladunku), dlatego warto zainwestowac w
    eneloopy, recyko, ready2use, cycleenergy itd.

    k,

  • 7. Data: 2009-02-13 08:27:29
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 12 luty (czwartek), gdy o godzinie 18:39 *Gupik* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Jak długo wam działają na jednym komplecie Baterii \ Akumulatorze [ mogą
    > być pojedyncze urządzenia np. Mysz lub Klawiatura , no i podajcie ich
    > modele ]
    Logitech diNovo Edge nawet od miesiąca do 1,5 miesiąca - zależnie od
    intensywności używania.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-02-13 09:24:54

  • 8. Data: 2009-02-13 14:36:50
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    > Mysz Logitech MX620, działa od 24.04.2008 na dołączonych bateriach, a
    > sterownik pokazuje, że zostało im jeszcze 39 dni.

    tez 620 ~10 miesiecy na dolaczonych duracellach, na energizer lithium
    spodziewam sie ponad roku, duzym ich plusem jest to ze na oko sa o
    polowe lzejsze niz alkaliczne

    na mx610 mialem jakies 8-9 miesiecy na duracellach

    Logitech EX100 mysz ~3 miesiace, klawiatura na razie 7 dziala

  • 9. Data: 2009-02-15 16:22:59
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 13 Feb 2009 07:10:33 +0100, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >samoczynnie traca spokojnie 1/3 ladunku), dlatego warto zainwestowac w
    >eneloopy, recyko, ready2use, cycleenergy itd.

    ja wlozylem eneloopa AA do zegara wskazowkowego rok temu i do tej pory
    chodzi. Na zwyklym ni-mh nie dalby rady.

    --
    ThinkXtra