  • 1. Data: 2009-02-12 09:22:28
    Temat: Trzeci monitor - jest szansa?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Dzien dobry,

    Mam 2-monitorowa karte graficzna w złączu AGP. Czy jest szansa
    podłączyć 3-ci monitor, wkładając następną kartę w złącze PCI?

    Płyta główna to Asrock K8Upgrade-NF3,
    Istniejąca karta AGP to Radeon 9200 SE lub Matrox Millenium Dual Head
    Co wetknąć w PCI? Czy to prawda, że trzymać sie albo Radeonów,
    albo Matroxów i nie mieszać producentów?

    Chodzi o poszerzenie pulpitu, nie kopiowanie (klonowanie?) obrazu
    w Windows XP.

    dziekuje i pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2009-02-12 09:47:32
    Temat: Re: Trzeci monitor - jest szansa?
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Andrzej S. pisze:
    > Mam 2-monitorowa karte graficzna w złączu AGP. Czy jest szansa
    > podłączyć 3-ci monitor, wkładając następną kartę w złącze PCI?

    Jest. Ino PCI będzie działało woooolno.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-02-12 10:39:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >Jest. Ino PCI będzie działało woooolno.

    Nie przesadzaj. Kiedyś miałem zrobionego dual-heada na zestawie
    Trio64/Trident 8900 :-)
    Nikt chyba nie twierdzi, że te trzy monitory to do Flight Simulatora,
    nieprawdaż?

    --
    [------------------------] 007 of Borg: Assimilations are Forever
    [ K...@e...eu.org ]

  • 4. Data: 2009-02-12 10:43:50
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Nie przesadzaj. Kiedyś miałem zrobionego dual-heada na zestawie
    > Trio64/Trident 8900 :-)
    > Nikt chyba nie twierdzi, że te trzy monitory to do Flight Simulatora,
    > nieprawdaż?

    Do pracy biurowej.
    Czy kompletując karty należy trzymać się jednego producenta?

    pozdr serd
    --
    A s

  • 5. Data: 2009-02-12 11:08:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej S."
    >Do pracy biurowej.
    >Czy kompletując karty należy trzymać się jednego producenta?

    A po co? Jak pisałem, miałem S3 i Tridenta na raz. Robiłem też i inne
    eksperymenty i nie miałem problemów. I nie widzę żadnego teoretycznego
    uzasadnienia dla takiej praktyki.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Borg Moderator: The topic is irrelevant. You
    `b K...@e...eu.org d' will be assimilated.

  • 6. Data: 2009-02-12 12:09:27
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Mam 2-monitorowa karte graficzna w złączu AGP. Czy jest szansa
    > podłączyć 3-ci monitor, wkładając następną kartę w złącze PCI?

    Napewno sa karty 3 i 4 monitorowe.
    Chociażby Matroxy z dwoma wyjściami dvi-możesz podłączyć 1 na dvi i dwa na
    dsub z przejściówką.
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 7. Data: 2009-02-13 12:22:14
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Nie przesadzaj. Kiedyś miałem zrobionego dual-heada na zestawie
    > Trio64/Trident 8900 :-)

    http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2008-04&id=77
    4

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2009-02-13 21:34:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2008-04&id=7
    74

    I dasz sobie uciąć ja^Wgłowę za to, że to kwestia wydajności PCI, a nie
    np. spapranego sposobu obsługi karty przez system/sterowniki?

    --
    Kruk@ -\ | Linux ma SELinux, a Windows ma np.: antywi-
    }-> epsilon.eu.org | rusy.(Teo na pcoa)

  • 9. Data: 2009-02-16 18:34:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Feb 2009 10:22:28 +0100, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Płyta główna to Asrock K8Upgrade-NF3,
    >Istniejąca karta AGP to Radeon 9200 SE lub Matrox Millenium Dual Head
    A nie da sie podlaczyc dwoch monitorow na istniejacym DVI w Matrox?
    W ogole to sie na pewno da bo sam tak mam ale nie wiem czy masz
    identyczna karte?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2009-02-17 00:33:31
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Andrzej S. <A_S@nie_nie.pl> wrote:

    > Mam 2-monitorowa karte graficzna w złączu AGP. Czy jest szansa podłączyć 3-ci
    > monitor, wkładając następną kartę w złącze PCI?

    Tak.

    > Płyta główna to Asrock K8Upgrade-NF3, Istniejąca karta AGP to Radeon 9200 SE
    > lub Matrox Millenium Dual Head Co wetknąć w PCI? Czy to prawda, że trzymać
    > sie albo Radeonów, albo Matroxów i nie mieszać producentów?

    Nie wiem jak się mają do siebie sterowniki tych firm, ale jeżeli chodzi o *sam*
    sterownik to w przypadku większości systemów operacyjnych to działa normalnie.
    Problem zaczyna się w momencie w którym instalator sterownika (najczęściej pod
    Windows) oprócz samych surowych sterowników chce Ci wepchnąć swoją nakładkę,
    wtedy trochę trzeba porzeźbić w systemie (wywalić nakładki z szeroko pojętego
    autostartu).

    Poza tym to zasadnicze pytanie jakie masz monitory? Ze złączem cyfrowym? Może
    zamiast inwestować w przestarzałe technologie lepiej kupić kartę graficzną
    quad-head (najczęściej są wyposażone w dwa złącza DVI-D). lub wymienić płytę
    główną na nowszą z w miarę sensownym GPU i złączem cyfrowym? Różnica w cenie w
    zasadzie (no może 100zł?) będzie niewielka, a jakościowo skoczysz o
    przynajmniej jedną przegródkę.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )