  • 1. Data: 2022-01-13 19:02:10
    Temat: Zgadka parkingowa...
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    ... czyli jak zareagowała sm (tak maluczki ze straży wiejskiej)

    Na drodze publicznej za znakiem B-18 (12 t), w obszarze zabudowanym
    zaparkował ciągnik siodłowy wraz z naczepą, blokując połowę jezdni.
    Na pytanie o nr rej. została sm poinformowana, ze na zdjęciu nie widać, i
    wygląda, jakby miał "nakładę na tablicę"...

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2022-01-13 19:17:53
    Temat: Re: Zgadka parkingowa...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2022 o 19:02, TomN pisze:

    > Na drodze publicznej za znakiem B-18 (12 t), w obszarze zabudowanym
    > zaparkował ciągnik siodłowy wraz z naczepą, blokując połowę jezdni.

    Zakładam, ze chciałeś napisać coś... nie wiem zaskakującego albo
    ciekawego, więc pewnie odpowiedzieli, że jest zakaz ruchu a nie
    parkowania i teraz będzie musiał tam stać aż ktoś zdejmie zakaz:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-01-13 19:57:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.01.2022 o 19:02, TomN pisze:
    > ... czyli jak zareagowała sm (tak maluczki ze straży wiejskiej)
    >
    > Na drodze publicznej za znakiem B-18 (12 t),
    Duch Pawlika Morozowa w narodzie się odradza.
    Władza to lubi.
    Jacek

  • 4. Data: 2022-01-13 20:38:18
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > Zakładam, ze chciałeś napisać coś...

    No masz, napisałem, ale nie zrozumiałeś, bo inaczej byś nie odpisał

    > nie wiem

    To nie dziwne, tobie się grupy pomylił, nie pierwszy raz zresztą
    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2022-01-13 21:15:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2022 o 20:38, TomN pisze:

    > No masz, napisałem, ale nie zrozumiałeś, bo inaczej byś nie odpisał

    Takiem żem myślał, że jednak nie warto ci odpisywać. Niby człowiek
    wiedział, ale się łudził:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 6. Data: 2022-01-17 20:15:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 13.01.2022 o 19:02, TomN pisze:
    > (12 t), w obszarze zabudowanym
    > zaparkował ciągnik siodłowy wraz z naczepą

    Axor 1843 z lekką firanką może się mieścić w 12t