  • 11. Data: 2011-10-26 20:01:17
    Temat: Re: Zgłupiał serwer...
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-26 18:43, 'Tom N' pisze:

    > A tu masz bezpośrednio przez home post -- tak więc nie prorokuj...

    Przepraszam - jakiś czas temu wyłączyli serwer NNTP na multimedia.pl i
    pan przez telefon poinformował mnie, że już nie planują włączać.
    A serwer na home.net.pl parę dni temu przestał mi odpowiadać (logowanie
    niemożliwe) i wysnułem - błędny, jak się okazało - wniosek, że oni też...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-10-26 20:04:57
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 18:43, 'Tom N' pisze:
    > 'Tom N' w<news:111026.184112.pms.2482@int.dyndns.org.invalid
    >:

    > A tu masz bezpośrednio przez home post -- tak więc nie prorokuj...

    A już się przestraszyłem, że te wszystkie posty, które odebrałem od
    "jakiegoś czasu" (nie mówiąc o tych wysłanych) to fake'i ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 13. Data: 2011-10-26 20:25:50
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:2c5de374e898db473342f86d7f436f3b@f650.pl.eu.or
    g>:

    > Dnia pięknego Wed, 26 Oct 2011 17:52:01 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > o życiu.
    > Pomyśl czasem o czymś innym niż gorzała

    Nie może...

    ziemniaki
    grzała
    wąż
    ogród
    felga
    chłodnica
    spirala
    gorzała

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2011-10-26 21:37:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello LEPEK,

    Wednesday, October 26, 2011, 8:01:17 PM, you wrote:

> [...]
    > A serwer na home.net.pl parę dni temu przestał mi odpowiadać (logowanie
    > niemożliwe) i wysnułem - błędny, jak się okazało - wniosek, że oni też...

    news.home.net.pl regularnie, co kilka miesięcy, przechodzi awarie.

    Oczywiście zgłaszanie jest męką, bo panienka z okienka nie rozumie,
    o czym się do niej pisze i za każdym razem trzeba tłumaczyć, że
    to nie ma nic wspólnego z przeglądarką i ciastkami :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-10-27 00:39:12
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-10-26 17:38, Cavallino pisze:
    > Wczoraj padł serwer news onetu, może z nim synchronizowali posty.
    > Czytnik off-line więc nie pomógł.

    To chyba jakaś zorganizowana akcja ;)
    Na news.aster.pl dopiero dziś pojawiły się posty z ostatniego ~tygodnia.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 16. Data: 2011-10-27 00:56:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > o życiu.
    > Pomyśl czasem o czymś innym niż gorzała

    Po pierwsze nie mówię o adminach serwerów tylko o włodarzach usenetu,
    czyli o "właścicielu hierarchii" i jego pomagierach. Kiedy zaczęły
    powstawać fora internetowe ta radosna gromadka w zasadzie uniemożliwiła
    tworzenie nowych grup i bramek www2news, co w dużej mierze zabiło usenet.
    Dzieła zniszczenia dokonało tolerowanie kilku psycholi zasrywających
    kolejne grupy postami o -- nomen omen -- jedzeniu kupy. No i teraz mają,
    to czego chcieli. Kolejne firmy likwidują swoje serwery, bo nie opłaca
    się już ich utrzymywać.

    Po drugie o istnieniu poszczególnych serwerów nie decydują ani admini,
    ani księgowi tylko ich właściciel lub osoba, której powierzył uprawnienia
    decyzyjne w tej sprawie (raczej nie powierza się ich księgowemu, bo on
    się zajmuje księgowością, a nie usługami internetowymi).

  • 17. Data: 2011-10-27 07:52:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-27 00:39, czak norris pisze:

    > To chyba jakaś zorganizowana akcja ;)
    > Na news.aster.pl dopiero dziś pojawiły się posty z ostatniego ~tygodnia.

    LOL - news.aster.pl. Trzeba być masochistą ;)

  • 18. Data: 2011-10-27 07:56:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-26 13:36, Wmak pisze:
    > Na Grupach Google wiadomość pojawiła się natychmiast a w Gazecie są tylko
    > wiadomości starsze od 18-05-2010, 23:23:11.

    O czym wy w ogóle rozmawiacie? Awarie serwerów? News.interia.pl śmiga aż
    miło :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-10-27 10:56:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Oct 2011 22:56:25 +0000 osobnik zwany to wystukał:

> [...]
    > czyli o "właścicielu hierarchii" i jego pomagierach. Kiedy zaczęły
    > powstawać fora internetowe ta radosna gromadka w zasadzie uniemożliwiła

    co do nowych grup zgoda. Co do bramek to ich popieram.
    Odkąd powstały ilość trolii wzrosła w zastraszającym tempie

    tak naprawdę "księgowi" decydują. Osoba decyzyjna ma proste pytanie: ile
    nas to kosztuje i jaki jest zysk. Odpowiedź jest prosta dużo i nic.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2011-10-27 11:31:42
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 27-10-2011 o 10:56:01 masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > nic

    Nie byłbym taki kategoryczny. Np. dla mnie jednym z atutów konta w Home,
    jest dostęp (z dowolnej lokalizacji) do serwera news. Nie głównym, ale być
    może właśnie dzięki temu mają o jednego klienta więcej.

    --
    SW3
    ----