  • 11. Data: 2010-12-19 20:28:51
    Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    []v[]artec wrote:
    > jak pobiję VIFON'a to już
    > będę z siebie dumny.

    Masz ambicje, dobrze.
    http://www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk <-- to przebij! ;)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 12. Data: 2010-12-19 20:51:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Gru, 21:27, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Zdrad sw j sekret. M j fazer 600 potrafi czasem zaskoczy dopiero za 2-3
    > razem nawet latem.

    Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste
    wyregulowane i zsynchronizowane gaźniki, świece irydowe i bangla. Nie
    miałem jeszcze nigdy przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-12-20 03:05:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

    > "przy opalaniu cos mi pocieklo - to bena do oliwy poleciala..."
    > i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...
    >

    > ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

    oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy, przedmuchal i
    jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na rozrzedzonym oleum nie
    zatarl panewki :-D
    odkreci korek wlewu oleju posuszy ze dwa dni suszarka do wlosow, to
    wacha odparuje :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 14. Data: 2010-12-20 03:11:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
    > jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
    > silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

    no i o to chodzi, bo sobie korby wymieni na nowe bez robierania silnika,
    a wiesz jak moto bangla z nowymi korbami

  • 15. Data: 2010-12-20 03:17:45
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

    > "o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
    > przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest..."

    ooo, a tego nie slyszalem

  • 16. Data: 2010-12-20 07:21:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    []v[]artec napisał(a):
    > Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
    > niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
    > filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

    Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec
    konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2010-12-20 08:04:55
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 19 Dec 2010 20:04:57 +0100) ktos podajacy sie za R2
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z

    Moje Suzuki pali nawet bez przekrecania kluczyka (wystarczy, ze pomysle o
    zaplonie) przy -72.

    Kto da wiecej? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 18. Data: 2010-12-20 08:15:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ien0fv$bn$...@m...internetia.pl...

    > Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie,
    > szybciej sie wtedy zagrzeje.

    Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co został
    wybudzony z zimowego snu?
    Czy aby na pewno to trafna rada?

  • 19. Data: 2010-12-20 08:36:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Konkretnie pokręcić zimny silnik z gęstym olejem, który dopiero co
    > został wybudzony z zimowego snu?
    > Czy aby na pewno to trafna rada?

    Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
    jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
    zalety.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2010-12-20 10:42:20
    Od: z...@p...onet.pl

    > Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
    > jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
    > zalety.

    Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
    to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
    kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
    w granicach optymalnych.

    ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq