  • 1. Data: 2012-03-30 21:18:18
    Temat: Złącze
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Nie mogę namierzyć złącza z takimi długimi goldpinami jak na tym
    zdjęciu:

    http://zestawyuruchomieniowe.pl/13-64-thickbox/ard-m
    otor-shield.jpg

    widać, że gniazdo montowane od góry ma na tyle długie nóżki, ze można
    płytkę obsadzić na płytce bazowej.

    Przepatrzyłem TME, Micros (może źle szukałem), ale nie znalazłem z
    takimi długimi nogami...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-31 20:56:37
    Temat: Re: Złącze
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    U producenta twojej płytki za 15 złotych mają moduł prototypowy z czterema
    takimi gniazdami.
    Bardzo szybko można znaleźć, ale podam skoro już znalazłem:
    http://zestawyuruchomieniowe.pl/pl/arduino/32-modul-
    prototypowy-gniazda-.html

    t-1

  • 3. Data: 2012-03-31 23:19:52
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 31.03.2012 20:56, t-1 pisze:

> [...]
    > czterema takimi gniazdami.
    > Bardzo szybko można znaleźć, ale podam skoro już znalazłem:

    Też to znalazłem (jeszcze wczoraj), ale cena 8zł to jak mi się wydaje
    jest mocno przesadzona jak za 30 pinów.

    To już tutaj lepiej:
    http://nettigo.pl/products/129

    Szukam dalej ;-)