    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Złącze 4A, lekkie
    Date: Sat, 12 Sep 2020 20:23:12 +0200

    Cześć.

    Rozglądam się za łatwo dostepnym złaczem PCB->druty, 2 piny, jak będzie
    do wyboru więcej pinów to też dobrze:

    a) o prądzie około 4A (3.5 w rzeczywistości)
    b) lekkie

    Dlaczego lekkie? Będzie zaiwaniać na głowicy drukarki (3d)[*]. Co prawda
    kilka gramów niewiele zmienia, ale mimo wszystko jak mam wybierać
    wielgachne Phoenixy 5mm to może jednak coś mniejszego się znajdzie?

    Obejrzałem złacza XH: prąd 3A, odpadają.
    Popularne KK 254 mają 4A [**].
    Można wlutować w PCB XT30 i mieć święty spokój.

    Skłaniam się do KK z uwagi na wygodę rozłaczenia (XT sią bardzo
    niewygodne). Nigdy ich poważnie nie katowałem 4A więc pytanie czy ktoś
    ma doświadzczenia z podróbkami? Molex twierdzi że 4A, ale chińskie mogą
    być gorsze. Pewnosci że kupuje oryginał nie mam. Wytrzyma to, czy jest
    pomysł na coś innego?

    Zależy mi na łatwym zakupie, to się ma prawo upalić i pewnie się upali,
    wiec nie szukam egzotycznych. Jak KK nie zadziała to zastanowie się nad XT.

    PS. Podpiąłem grzałkę przez KK i działa, złacze nie grzeje się. Ale tam
    są drgania, podczas pracy, wiec taki eksperyment nie jest miarodajny.

    [*] W grzałce 40W/12V. Chce mieć ją odpinaną od reszty napędu.

    [**] Mowa o tych:
    https://www.molex.com/molex/products/family/kk_254_r
    pc_connector_system