  • 71. Data: 2024-03-13 16:44:17
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 14:08, io pisze:

    > Czyli jednak bez samochodów.

    Się okaże. Zresztą - strefa czystego transportu... jest obowiązkowa i
    jej isrnienie nie zależy od władz samorządowych. Choć zastanawiam się
    czy nie dałoby się jej na przykład ograniczyć do parkingu przed
    ratuszem, ale pewnie nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2024-03-13 16:48:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 11:02, Mirek Ptak pisze:

    > Nie robię *tylko* tras - poruszam się też sporo po i w pobliżu miejsca
    > postoju :)

    To tym bardziej elektyk - po co ci wozić, płacić i serwisować dodatkowy
    silnik. PHEV to jest właśnie w trasie potrzebny bo elektryk ma gówniany
    zasięg i długo się ładwuje więc w trasy się absolutnie nie nadaje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2024-03-13 17:14:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Mar 2024 14:31:26 +0100, Mirek Ptak wrote:
    > W dniu 13.03.2024 o 13:13, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > Owszem, można zwolnić, ale w moim specyficznym przypadku oznacza to
    > wcześniejsze wstawanie, co jest opcją niepożądaną - już o tym pisałem :)

    Ale mógłbys odespać w czasie ładowania :-)
    A to może być nawet opcja pożądana ... tylko mnie się źle śpi na
    fotelu ... jakby leżanka jakaś była ... w suchym i ciepłym ..

    J.

  • 74. Data: 2024-03-13 17:15:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Mar 2024 00:33:29 +0100, io wrote:

    > I?

    No i nie wiadomo, czy mieszkanie węgla nie spala więcej niz chałupa
    Cavallino.

    J.

  • 75. Data: 2024-03-13 17:33:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:15, J.F pisze:

    > No i nie wiadomo, czy mieszkanie węgla nie spala więcej niz chałupa
    > Cavallino.

    Nie ma takiej możliwości - przeciętne mieszkanie ma powiedzmy 30m2
    ściany zewnętrznej. 100 metrowy dom jakieś 120 m2 ścian, drugie tyle
    ścian i 100m2 podłogi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2024-03-13 17:35:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.03.2024 o 17:33, Shrek pisze:

    > Nie ma takiej możliwości - przeciętne mieszkanie ma powiedzmy 30m2
    > ściany zewnętrznej. 100 metrowy dom jakieś 120 m2 ścian, drugie tyle
    > ścian i 100m2 podłogi.

    Oczywiście drugie tle dachu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2024-03-14 01:29:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.03.2024 o 16:42, Shrek pisze:

    > Bo jesteś pierdolnięty na punkcie dizli. Jakby do chińskiego elektyka,
    > którego nie znasz przykleić tdi to też by ci śmierdział.

    Nie, wszystkim śmierdzą tylko nie właścicielom dizli.

  • 78. Data: 2024-03-14 01:39:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No i nie wiadomo, czy mieszkanie węgla nie spala więcej niz chałupa
    > Cavallino.

    Hehe, no raczej nie.

  • 79. Data: 2024-03-14 06:29:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No i nie wiadomo, czy mieszkanie węgla nie spala więcej niz chałupa
    > Cavallino.

    Na pewno spala więcej.
    Choćby dlatego że u mnie obecnie działa ogrzewanie ze słońca, rankami
    lekko wspomagane gazem i IR.

  • 80. Data: 2024-03-14 06:31:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-03-2024 o 17:14, J.F pisze:

    > Ale mógłbys odespać w czasie ładowania :-)

    Nie zdąży, przy tak ładujących się samochodach mówimy o różnicach rzędu
    kilku, kilkunastu minut.....
    Mirkowe opory zajęły już więcej czasu niż by stracił na to ładowanie
    albo zwolnienie o 10 km/h.
    A może w ogóle nie będzie potrzebne, nawet zimą.

    Skoro Mikiciuk przejechał grubo ponad 500, to Mirkowe 350 powinno akurat
    styknąć na normalną jazdę z grzaniem.