  • 1. Data: 2009-02-25 12:37:06
    Temat: athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    komputer od czasu do czasu udaje się uruchomić
    przy nieprawidłowym starcie komunikat

    mismatch processor
    system halted

    wyjąłem procesor i włożyłem - system wystartował od razu
    i tego dnia już problemów nie było - pewnie dlatego że nie wyłączany

    dziś znów to samo

  • 2. Data: 2009-02-25 19:44:35
    Temat: Re: athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 25.2.2009, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    >
    > wyjąłem procesor i włożyłem - system wystartował od razu
    > i tego dnia już problemów nie było - pewnie dlatego że nie wyłączany

    Jak brzmi pytanie?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2009-02-25 20:43:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak brzmi pytanie?

    co może być uszkodzone? ew. co robić

  • 4. Data: 2009-02-26 00:25:34
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 25.2.2009, zlotowinfo napisał(a):

    > co może być uszkodzone? ew. co robić

    IMO zacząć od sprawdzenia/wymiany baterii.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 5. Data: 2009-02-26 11:26:09
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> w wiadomości
    <news:go3e25$pcv$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > mismatch processor
    > system halted

    > wyjąłem procesor i włożyłem - system wystartował od razu

    Tak przypadkiem - jakaś pasta termoprzewodząca (i "eletkroprzewodząca" przy
    okazji) na nóżkach procesora?...

    > i tego dnia już problemów nie było - pewnie dlatego że nie wyłączany
    > dziś znów to samo

    CPU psują się relatywnie bardzo rzadko.

    Przyznasz się, jaką i w jakim stanie masz płytę główną?

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Biada wam, wykształciuchy i szanowani obywatele, obłudnicy! Bo podobni
    jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz