  • 1. Data: 2009-01-18 16:14:52
    Temat: Kiedyś Norton Utilities, a dziś?
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Witam,

    Kiedyś używałem takich sofcików jak Speed Disk, Win Doctor, Clean Sweap,
    itd. Były na wyposażeniu, najpierw Norton Utilities, poźniej Norton System
    Works, a dziś... ??? Jest jakiś pakiet nortona zawierający w/w utile ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-18 16:20:41
    Temat: Re: Kiedy? Norton Utilities, a dzi??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 18 Jan 2009 17:14:52 +0100, "ChOpLaCz" <c...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >itd. Były na wyposażeniu, najpierw Norton Utilities, poźniej Norton System
    >Works, a dziś... ??? Jest jakiś pakiet nortona zawierający w/w utile ?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=norton+utilities
    drugi link prowadzi do strony symanteca:
    http://www.symantec.com/norton/systemworks-basic-edi
    tion

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2009-01-18 16:55:05
    Temat: Re: Kiedyś Norton Utilities, a dziś?
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    ChOpLaCz pisze:
    > Kiedyś używałem takich sofcików jak Speed Disk, Win Doctor, Clean Sweap,
    > itd. Były na wyposażeniu, najpierw Norton Utilities, poźniej Norton System
    > Works, a dziś... ??? Jest jakiś pakiet nortona zawierający w/w utile ?

    Jest wciąż. Miej jednak na uwadze, że Symantec jakiś czas temu poszedł w
    bardzo złym kierunku, tworząc ze swoich pakietów jakieś straszne
    monstra, zaśmiecające i przeciążające system. Chyba, że coś się zmieniło
    spowrotem na lepsze - moją opinię opieram na sytuacji sprzed kilku lat.

    Jeżeli chodzi o defragmentację, używam i polecam to:
    http://www.kessels.nl/JkDefrag/index.html

    W kwestii sprawdzania dysku chyba trzeba poprzestać na wbudowanym chkdsk
    (ja wolę wersję konsolową). Współczesne windowsy, z tego co wiem, dość
    skrzętnie chowają przed oprogramowaniem fizyczną strukturę dysku i nie
    pozwalają na radosne pisanie i czytanie czegokolwiek do konkretnych
    sektorów dysku. Ale czy rzeczywiście jest to potrzebne?

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 4. Data: 2009-01-18 19:42:03
    Od: "Tomzikus" <t...@w...pl>

    NTG

  • 5. Data: 2009-01-19 07:51:16
    Od: Wacław Sondej <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomzikus" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > NTG

    Jeśli pytanie o nowy program zastepujący stary program na grupie poświęconej
    nowym programom jest NTG, to gdzie pytać?
    Pozdrawiam, WS

  • 6. Data: 2009-01-19 10:14:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 08:51:16 +0100, Wacław Sondej napisał(a):

    > Jeśli pytanie o nowy program zastepujący stary program na grupie poświęconej
    > nowym programom
    Ta grupa jest poświęcona sprzętowi (hardware)

    >jest NTG, to gdzie pytać?
    IMO tylko pl.comp.nowe-programy

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2009-01-19 17:09:22
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ChOpLaCz pisze:
> [...]
    > itd. Były na wyposażeniu, najpierw Norton Utilities, poźniej Norton System
    Dziś mam Linuxa.

    Sory, nie mogłem sie powstrzymać

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-01-19 19:47:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zbig T." <z...@z...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaśmiecające i przeciążające system. Chyba, że coś się zmieniło spowrotem
    > na lepsze - moją opinię opieram na sytuacji sprzed kilku lat.

    nie jest wymagane instalowanie wszystkiego
    nie musisz instalować dodatkowej ochrony kosza, monitorów etc.
    wystarczy: windoctor, speed disk, norton disk doctor
    tylko czy tak naprawdę to konieczne?

    > Jeżeli chodzi o defragmentację, używam i polecam to:
    > http://www.kessels.nl/JkDefrag/index.html

    też używam i polecam
    ale brakuje mi czegoś co by godnie zastąpił windoctora

  • 9. Data: 2009-01-19 20:12:36
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 19 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 8:51 *Wacław Sondej* napisał(a):

    > Jeśli pytanie o nowy program zastepujący stary program na grupie poświęconej
    > nowym programom jest NTG, to gdzie pytać?

    To nie jest grupa pl.comp.nowe-programy

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 10. Data: 2009-01-19 20:19:19
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 18 styczeń (niedziela) gdy o godz. 17:14 *ChOpLaCz* napisał(a):

    > Kiedyś używałem takich sofcików jak Speed Disk, Win Doctor, Clean Sweap,
    > itd. Były na wyposażeniu, najpierw Norton Utilities, poźniej Norton System
    > Works, a dziś... ??? Jest jakiś pakiet nortona zawierający w/w utile ?

    Dzis trzeba uzywac kilku programów; Perfect Disk do defragmentacji, CCleaner
    do czyszczenia rejestru i autostartu itp, Spy Bot Search&Destroy do ochrony
    przed spyware itp, NOD32 do AV. Pakiet Nortona zastepuje TuneUp Utilities