  • 1. Data: 2022-08-15 13:37:08
    Temat: Telefony z IP68
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy telefony z IP68 (lub IP67) mają oryginalnie zaślepki na gniazda, czy oferowane są
    również modele bez zaślepek?
    Woda słodka to jeszcze jeszcze (jezioro, rzeka), ale słona to by się raczej dobrała
    do gniazd (w Ericssonie wymieniałem gniazdo,
    mimo płukania fona pod kranem po kąpieli w morzu).

  • 2. Data: 2022-08-19 20:35:37
    Temat: Re: Telefony z IP68
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Aug 2022 13:37:08 +0200, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > Woda słodka to jeszcze jeszcze (jezioro, rzeka), ale słona to
    > by się raczej dobrała do gniazd (w Ericssonie wymieniałem
    > gniazdo,
    > mimo płukania fona pod kranem po kąpieli w morzu).

    Bo gniazdo nie było hermetyczne. Może być gniazdo hermetyczne i bez
    zaślepki (nie puszcza wody przez tylne wyprowadzenia styków przez
    obudowę).

    --
    Marek

  • 3. Data: 2022-08-19 22:38:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tam było gniazdo wymienne.
    Pod gniazdem (część zamienna wówczas dostępna serwisowo) kolejne styki.
    Nieźle wymyślone.
    Po czasie myślę, że za krótko płukałem w słodkiej wodzie. Akurat susza była na wyspie
    i megaoszczędzanie.

    -----