  • 1. Data: 2015-11-05 22:12:59
    Temat: Żródło napięcia AC 3-fazowe
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Ello,

    Potrzebuje źródła 3-fazowego napięcia regulowanego i stabilizowanego.
    Zakres regulacji napięcia zero-faza 100-200V 50Hz, potrzebna moc
    niewielka, ok 10W. Wszystko co znalazłem w handlu ma moc 100 razy
    większą... Chyba, że coś mi umkło.

    help..

    pozdr

    am

  • 2. Data: 2015-11-05 22:19:46
    Temat: Re: Żródło napięcia AC 3-fazowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 22:12:59 +0100, Artur Miller napisał(a):
> [...]
    > Zakres regulacji napięcia zero-faza 100-200V 50Hz, potrzebna moc
    > niewielka, ok 10W. Wszystko co znalazłem w handlu ma moc 100 razy

    Raczej nic.
    Nikt czegos takiego nie potrzebuje, a wiec nikt nie produkuje :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-11-05 22:23:45
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Raczej nic.
    > Nikt czegos takiego nie potrzebuje, a wiec nikt nie produkuje :-)

    Taka moc to 3 wzmacniacze scalone audio pompujące trzy transformatorki
    i zasilane z generatora z przesuwnikiem fazowym z dodatkowym członem RC.
    Regulacja za pomocą "volume", stabilizacji brak. I teraz pytanie, czy
    warto się w to bawić samemu, czy kupić tego kilowatowego gotowca. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2015-11-05 22:29:19
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2015-11-05 22:12, Artur Miller pisze:
> [...]
    > Zakres regulacji napięcia zero-faza 100-200V 50Hz, potrzebna moc
    > niewielka, ok 10W. Wszystko co znalazłem w handlu ma moc 100 razy

    Zapytaj tu:
    http://www.inmel.com.pl/

    pzdr
    mk

  • 5. Data: 2015-11-05 22:47:27
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-05 o 22:23, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > Regulacja za pomocą "volume", stabilizacji brak. I teraz pytanie, czy
    > warto się w to bawić samemu, czy kupić tego kilowatowego gotowca. :-)

    kilowatowy gotowiec nie zmieści mi się do szafy :(

    a.

  • 6. Data: 2015-11-05 23:20:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 22:23:45 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Taka moc to 3 wzmacniacze scalone audio pompujące trzy transformatorki
    > i zasilane z generatora z przesuwnikiem fazowym z dodatkowym członem RC.

    Dokladnie tak pomyslalem ... ale po co transformatorki ?

    > Regulacja za pomocą "volume", stabilizacji brak.

    Jak generator stabilny, to jest

    > I teraz pytanie, czy
    > warto się w to bawić samemu, czy kupić tego kilowatowego gotowca. :-)

    Otoz to.
    Szczegolnie, ze wymagania na wzmacniacz dosc nietypowe.
    Radiowezlowe mialy chyba wysokie napiecia ... ktos to jeszcze robi ?

    J.

  • 7. Data: 2015-11-05 23:50:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, November 5, 2015, 11:20:01 PM, you wrote:

    > Dokladnie tak pomyslalem ... ale po co transformatorki ?

    Bo ciężko a scalone wzmacniacze m.cz. zasilane +/-300V

    > Jak generator stabilny, to jest

    Chodziło o stabilizację napięcia...

    > Otoz to.
    > Szczegolnie, ze wymagania na wzmacniacz dosc nietypowe.
    > Radiowezlowe mialy chyba wysokie napiecia ... ktos to jeszcze robi ?

    Miały transformatory. Tu mowa o 10W.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-11-06 06:56:28
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Bo ciężko a scalone wzmacniacze m.cz. zasilane +/-300V

    > Chodziło o stabilizację napięcia...

    > Miały transformatory. Tu mowa o 10W.

    może to jest dobry kierunek... dzięki za pomysł :)

    a.

  • 9. Data: 2015-11-06 09:39:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    >Bo ciężko a scalone wzmacniacze m.cz. zasilane +/-300V

    >Chodziło o stabilizację napięcia...

    Napiecie z generatora stabilne, a wzmocnienie wzmacniacza tez
    stabilne.
    Tylko impedancja tych transformatorow bruzdzi :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-11-06 09:41:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup

    >może to jest dobry kierunek... dzięki za pomysł :)

    Jak sie chcesz bawic, to gdzies u Microchip'a jest notka na temat
    zasilacza awaryjnego (UPS) on-line i sinus.
    Tworczo przerobic na 3 fazy ...

    J.