  • 1. Data: 2021-11-13 22:02:05
    Temat: Zwężka i jej ofiary
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Anglicy to mają pomysły, taka zwężka na osiedlu i filmik jak pokonuje
    ona wielu 'kierowników'
    https://joemonster.org/filmy/114194/Zwezka_i_jej_ofi
    ary
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2021-11-14 13:30:59
    Temat: Re: Zwężka i jej ofiary
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:smp94f$4gf$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Anglicy to mają pomysły, taka zwężka na osiedlu i filmik jak
    > pokonuje ona wielu 'kierowników'
    > https://joemonster.org/filmy/114194/Zwezka_i_jej_ofi
    ary

    214cm

    Widać mieli szersze samochody ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2021-11-14 13:34:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user Janusz pisze tak:

    > Anglicy to mają pomysły, taka zwężka na osiedlu i filmik jak
> [...]

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-10088099/Mo
    ment-11-vehicles-including-POLICE-VAN-smash-steel-po
    st-just-four-weeks.html

  • 4. Data: 2021-11-14 19:59:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 22:02, Janusz pisze:
    > Anglicy to mają pomysły, taka zwężka na osiedlu i filmik jak pokonuje
    > ona wielu 'kierowników'
    > https://joemonster.org/filmy/114194/Zwezka_i_jej_ofi
    ary
    Tu jeszcze inne ujęcie
    https://youtu.be/-fINyjTwtPo

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-11-14 20:07:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    user Janusz pisze tak:

> [...]

    >Widać mieli szersze samochody ;)

    >https://www.dailymail.co.uk/news/article-10088099/M
    oment-11-vehicles-including-POLICE-VAN-smash-steel-p

    To nawet nie tyle zwezka, co ten skosny kraweznik.

    Ale ale ... czy ja dobrze widze, ze obok jest buspas?
    Jaka jest kara za jazde buspasem ... i gdzie jest kamera ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-11-15 09:15:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 20:07, J.F. pisze:
> [...]
    ment-11-vehicles-including-POLICE-VAN-smash-steel-po
    st-just-four-weeks.html

    > To nawet nie tyle zwezka, co ten skosny kraweznik.
    Nie, tam są po trzy słupki z każdej strony, na drugim filmie co dałem
    dokładnie to widać, i nawet bus się zmieści ale to przejazd dosłownie na
    pojedyncze centymetry.

    > Ale ale ... czy ja dobrze widze, ze obok jest buspas?
    > Jaka jest kara za jazde buspasem ... i gdzie jest kamera ? :-)
    Widocznie jest, i to pewnie z automatycznymi mandatami, inaczej nikt by
    sie nie pchał na to zwężenie.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2021-11-16 02:28:05
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 22:02, Janusz pisze:
    > Anglicy to mają pomysły,

    To jest na tyle głupie, szkodliwe i niebezpieczne, że może i u nas się
    przyjąć.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2021-11-17 13:13:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 22:02, Janusz pisze:
    > Anglicy to mają pomysły, taka zwężka na osiedlu i filmik jak pokonuje
> [...]

    A czemu to w ogóle ma służyć?
    T.

  • 9. Data: 2021-11-17 22:55:33
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    W dniu 16.11.2021 o 02:28, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > To jest na tyle głupie, szkodliwe i niebezpieczne, że może i u nas się
    > przyjąć.

    Obiecajmy to sobie, wtedy na pewno nam tego nie dadzą :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 10. Data: 2021-11-18 13:54:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2021 13:13:48 +0100, T. wrote:
    ary

    > A czemu to w ogóle ma służyć?

    Bylo w innym linku - zakaz wjazdu ciezkich pojazdow na osiedle,
    pewnie sobie skrot ciezarowki robily.

    Obok jest pas dla autobusow ... ale widac ma kamere i automatyczne
    mandaty.

    J.