  • 1. Data: 2021-11-07 06:01:05
    Temat: czujniki TPMS
    Od: Peter <p...@o...pl>

    problem:
    wywalenie czujników TPMS ale żeby na desce nie świeciło się ciśnienie

    solucje?

    moja koncepcja:
    myślałem kupić zbiornik płynu VAG (55zł),
    https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-wyrownawczy-pl
    ynu-z-korkiem-vw-golf-4-11296893117

    zakleić 2 otwory (w jeden z nich wkleić zaworek od dętki samochodowej)

    wrzucić czujniki do środka i napompować do 2bary
    całość wrzucić do bagażnika

  • 2. Data: 2021-11-07 07:56:04
    Temat: Re: czujniki TPMS
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-11-2021 o 06:01, Peter pisze:
    > problem:
    > wywalenie czujników TPMS ale żeby na desce nie świeciło się ciśnienie
    >

    > solucje?

    NTG

  • 3. Data: 2021-11-07 08:14:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    >

    > solucje?
    >
    > moja koncepcja:
    > myślałem kupić zbiornik płynu VAG (55zł),
    nie mam pojęcia o czym piszesz, ale butelkę po coca coli sobie kup

    > zakleić 2 otwory (w jeden z nich wkleić zaworek od dętki samochodowej)
    w korku trzeba wywiercić centralnie otwór 8mm, wentylek wyciąć z okrągłą
    stopką wielkości zakrętki, następnie wetknąć wentylek od środka do
    zakrętki i zakręcić, tak aby stopka znalazła się pomiędzy butelką a
    nakrętką. wytrzyma wieczność, a dwa bary dla tej butelki to pikuś.

    > wrzucić czujniki do środka i napompować do 2bary
    > całość wrzucić do bagażnika

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-11-07 08:39:20
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > nie mam pojęcia o czym piszesz, ale butelkę po coca coli sobie kup

    nie wejdzie, sam czujnik (bez wentyla) ma 29mm szerokości

    nie bagatelizuj tych 2 barów

    próbowałem napompować bidon plastikowy do roweru i jebło wieczkiem

    zbiornik płynu chłodzącego ma pracować do 1,5 bara więc po zaślepieniu 2
    bary wytrzyma bez problemu

  • 5. Data: 2021-11-07 11:20:00
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > problem:
    > wywalenie czujników TPMS ale żeby na desce nie świeciło się ciśnienie

    A nie można ich wyprogramować z systemu?
    Wojtek

  • 6. Data: 2021-11-07 13:19:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6187a845$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    user wowa pisze tak:

    > A nie można ich wyprogramować z systemu?

    na pewno nasi artyści to potrafią
    tylko trzeba zapłacić ;)

    słowa kluczowe
    Września, Drezdenko, Szamotuły

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 7. Data: 2021-11-07 20:31:06
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > in <news:6187a845$0$555$65785112@news.neostrada.pl>

    > na pewno nasi artyści to potrafią
    > tylko trzeba zapłacić ;)
    >
    > słowa kluczowe
    > Września, Drezdenko, Szamotuły

    A pytałeś ile? Warto mieć spokój za kilka złotych.
    Wojtek

  • 8. Data: 2021-11-08 09:17:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/11/2021 05:01, Peter wrote:
> [...]
    >

    > zakleić 2 otwory (w jeden z nich wkleić zaworek od dętki samochodowej)
    >
    > wrzucić czujniki do środka i napompować do 2bary

    A nie wyjdzie taniej/szybciej wymienic baterie w tych czujnikach?

  • 9. Data: 2021-11-08 11:52:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 07.11.2021 o 06:01, Peter pisze:
    > problem:
    > wywalenie czujników TPMS ale żeby na desce nie świeciło się ciśnienie

    w czym?

    nie da się wpisać w komputer czujnika z zapasu na wszystkich pozycjach albo po prostu

    wyłączyć system?

    > moja koncepcja:
    > myślałem kupić zbiornik płynu VAG (55zł),

    to już prościej żaróweczkę wydłubać czy leda taśmą zakleić

  • 10. Data: 2021-11-08 12:46:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 07.11.2021 06:01, Peter wrote:
    > problem:
    > wywalenie czujników TPMS ale żeby na desce nie świeciło się ciśnienie

    Jakiś szczególny powód, żeby się ich pozbyć - na za niskim ciśnieniu
    jeździsz standardowo?
    Nie lepiej dopompować? ;)

    pozdrawiam - Mirek
    --