  • 21. Data: 2021-04-06 07:25:46
    Temat: Re: Zwiększenie wydajności starego komputera
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-05 12:47, PiteR wrote:
    > in <news:606adaee$0$550$65785112@news.neostrada.pl>

    > no co? :) PCIEx16 widzę nie AGP.

    Karty graficzne które się do czegokolwiek nadają chodzą w cenach 2xMSRP
    a najnowsza generacja od nvidii i ati 3xMSRP

  • 22. Data: 2021-04-06 08:32:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s4grdc$ioc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > Karty graficzne które się do czegokolwiek nadają chodzą w cenach
    > 2xMSRP a najnowsza generacja od nvidii i ati 3xMSRP

    się narobiło :)

    od powietrza, głodu GPU, wojny...

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 23. Data: 2021-04-06 22:24:46
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 05.04.2021 11:57, zhbick wrote:

    > Xeon E3 1270 v2 z Ali wychodzi dużo taniej i wydajnościowo odpowiada
    > wspomnianemu wyżej i7

    Widzę, że nawet na Allegro cena wygląda korzystniej niż w przypadku tej
    i7. Rozumiem, że na tej płycie nie uruchomię niczego posiadającego
    więcej niż 4 rdzenie/8 wątków?

  • 24. Data: 2021-04-06 22:51:57
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 06.04.2021 o 22:24, Atlantis pisze:

    > Widzę, że nawet na Allegro cena wygląda korzystniej niż w przypadku tej
    > i7. Rozumiem, że na tej płycie nie uruchomię niczego posiadającego
    > więcej niż 4 rdzenie/8 wątków?

    Na H61 4C/8T to max, jeśli potrzebujesz wielowątkowości, to chińska
    płyta na X99 i jakiś Xeon 12C/24T będzie tanim i sensownym wyjściem

  • 25. Data: 2021-04-07 18:17:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Apr 2021 21:12:45 +0200, Irokez napisał(a):

    > Dokładnie, przejściówka z aliexpress NVMe na PCIe za 2 dolary i pięknie
    > dysk działa, system zainstalowany, bootuje się.

    Win 7 może próbowałeś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2021-04-08 12:49:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-07 o 18:17, Adam pisze:

    > Win 7 może próbowałeś?

    Tak, jadę na Win7 cały czas.
    Instalka musi być zmodyfikowana ze sterownikami NVMe i dobrze wybrać
    dysk NVMe do którego też są sterowniki bo na Kingstonie A2000 to mi to
    średnio działało. Mam Samsunga 970 Evo.
    Wejdź na forum WinClub i tam masz co i jak.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2021-04-08 17:02:28
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał:

    > Na H61 4C/8T to max, jeśli potrzebujesz wielowątkowości, to chińska płyta
    > na X99 i jakiś Xeon 12C/24T będzie tanim i sensownym wyjściem

    Ten?

    https://www.dell.com/pl-pl/shop/procesor-intel-xeon-
    gold-6226-27ghz-12c-24t-104gt-s-1925m-cache-turbo-ht
    -125w-ddr4-2933/apd/338-btte/procesory

    Pzdr

  • 28. Data: 2021-04-08 17:47:39
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 17:02, Kamil pisze:

    > Ten?
    >
    > https://www.dell.com/pl-pl/shop/procesor-intel-xeon-
    gold-6226-27ghz-12c-24t-104gt-s-1925m-cache-turbo-ht
    -125w-ddr4-2933/apd/338-btte/procesory

    Skoro zaproponowałem płytę na chipsecie X99, to Xeona sugeruję szukać do
    tego chipsetu i na podstawkę 2011-3.

    https://www.youtube.com/watch?v=yfZW2b1WOlw

    Tu jest przykładowa płyta pod dwa procesory, RAM do niej jest tani jak
    barszcz a same procesory niewiele droższe. Co dostajesz? Ano dwa razy po
    12 rdzeni plus HT, czyli 24 rdzenie / 48 wątków

  • 29. Data: 2021-04-08 17:50:21
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    A tu przykład tego, jaki zestaw (CPU + mobo + RAM) można nabyć w cenie
    kilkuset PLN
    https://www.aliexpress.com/wholesale?trafficChannel=
    main&d=y&CatId=0&SearchText=Xeon+E5+2620v3&ltype=who
    lesale&SortType=price_asc&page=1&groupsort=1

  • 30. Data: 2021-04-08 20:40:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Atlantis m...@w...pl ...

    > Notowania Bitcoina osiągnęły ostatnio rekordowe wyniki.
    > Profesjonalnym "górnikom" opłaca się pakować dostępne środki w
    > "wydobycie". A ponieważ dysponują oni nieporównywalne większymi
    > zasobami finansowymi od przeciętnego gracza i mogą liczyć na zwrot
    > inwestycji, przeznaczanie na ten cel coraz większych funduszy nie
    > jest dla nich problemem. Klasyczny przykład zepsucia rynku przez
    > spekulację. :)

    Nie rozsiewajmy plotek... Bitcoinów w sensie stricte nie kopie sie
    kartami graficznymi. Za to inne coiny i owszem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.