  • 181. Data: 2024-03-10 18:23:26
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 10/03/2024 15:01, io wrote:

    > Pleciesz bzdury, ot co.

    jasne, bo ty wiesz wszystko ;)

  • 182. Data: 2024-03-11 12:15:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Mar 2024 18:32:07 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > No to tuż pod dworcem ma przystanek autobusu 175, który dowiezie go
    > wprost na lotnisko. Zresztą w latach siedemdziesiątych był pomysł,
    > żeby LOT odprawiał pasażerów w wieżowcu po drugiej stronie Alej
    > Jerozolimskich (obecnie znanym jako Mariott), a stamtąd autobusami
    > wprost do samolotów.

    A to nie wlazło kiedys w życie, relatywnie niedawno?

    J.

  • 183. Data: 2024-03-11 12:27:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > A to nie wlazło kiedys w życie, relatywnie niedawno?

    Odprawy w hotelu Mariott? Nic o tym nie wiem. Chyba jak Biden przylatuje.

    --
    Jarek

  • 184. Data: 2024-03-11 16:39:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 12:27:29 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Odprawy w hotelu Mariott? Nic o tym nie wiem. Chyba jak Biden przylatuje.

    Nie, odprawy w autobusie.

    Cos mi chodzi po głowie, ze gdzies to słyszałem ... ale moze to nie w
    Warszawie.

    J.

  • 185. Data: 2024-03-11 17:01:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Nie, odprawy w autobusie.

    Tylko które odprawy? Pogubić się w tym można. Bezpieczeństwo, dokumenty,
    ze zrozróżnieniem na Schengen i nie-Schengen, czasem celnicy, do tego
    jeszcze same bilety i karty pokładowe.

    > Cos mi chodzi po głowie, ze gdzies to słyszałem ... ale moze to nie
    > w Warszawie.

    Kiedyś w amerykańskim filmie widziałem taką scenę. Facet wbiega na płytę
    lotniska. Już mają zamykać drzwi samolotu i odsuwać schodki. Zdążył.
    Siada w fotelu, podchodzi do niego stewardessa, ten wyciąga z kieszeni
    zwitek banknotów, płaci gotówką. Jak w pekaesie. Nie wiem, czy kiedyś
    tam tak faktycznie było, ale w sumie fajne.

    Jarek

    --
    Aż dziw bierze, że się nie wzorują na zagranicznych, proszę pana.

  • 186. Data: 2024-03-11 18:40:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 17:01:24 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Tylko które odprawy? Pogubić się w tym można. Bezpieczeństwo, dokumenty,
    > ze zrozróżnieniem na Schengen i nie-Schengen, czasem celnicy, do tego
    > jeszcze same bilety i karty pokładowe.

    Pogubić się można.

    A teraz w dodatku w Ryanie odprawa na lotnisku droga, masz się sam
    "odprawić".

    > Kiedyś w amerykańskim filmie widziałem taką scenę. Facet wbiega na płytę

    Ale to w Polsce miało być. Jak nie Warszawa, to może Wrocław .. a może
    jeszcze inne miasto.

    Podobno tak było ... bo niby czemu nie?
    To taki amerykanski pekaes :-)

    J.

  • 187. Data: 2024-03-11 19:09:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Pogubić się można. A teraz w dodatku w Ryanie odprawa na lotnisku
    > droga, masz się sam "odprawić".

    Już pewnie z dziesięć lat temu tak było, że dało się się "odprawić"
    z domu. Czyli wklepać dane z dokumentów i wybrać sobie miejsce. Ale
    prześwietlania bagaży czy innego obmacywania jakoś sobie w autobusie
    nie wyobrażam. W terminalu w Alejach jerozolimskich jak najbardziej.
    Tyle że przy ruchu jaki był za Gierka, a nie teraz.

    > Ale to w Polsce miało być. Jak nie Warszawa, to może Wrocław

    "Najbliższy punkt odprawy dla odlatujących znajduje się we Wrocławiu".

    --
    Jarek

  • 188. Data: 2024-03-11 19:25:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 19:09:02 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Już pewnie z dziesięć lat temu tak było, że dało się się "odprawić"
    > z domu. Czyli wklepać dane z dokumentów i wybrać sobie miejsce.

    A danych sie nie wklepuje przy kupnie biletu?
    Wyboru miejsca podobno w Ryanie nie ma ...

    > Ale
    > prześwietlania bagaży czy innego obmacywania jakoś sobie w autobusie

    Przeswietlania od biedy tak. Moga zainstalować maszynę.

    Ale przy autoodprawie online?

    > nie wyobrażam. W terminalu w Alejach jerozolimskich jak najbardziej.
    > Tyle że przy ruchu jaki był za Gierka, a nie teraz.

    Rozbudować terminal.
    Jak tylko część wybierze, to może starczy.

    > "Najbliższy punkt odprawy dla odlatujących znajduje się we Wrocławiu".

    :-)

    Przy czym wrocławskie lotnisko chyba juz nie ma nic w centrum miasta -
    za Gierka i Jaruzela było biuro Orbisu ...

    J.

  • 189. Data: 2024-03-11 19:28:23
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > Tylko które odprawy? Pogubić się w tym można. Bezpieczeństwo, dokumenty,
    > ze zrozróżnieniem na Schengen i nie-Schengen, czasem celnicy, do tego
    > jeszcze same bilety i karty pokładowe.

    Odprawa jest tylko jedna, ale zeby wymyslic Schengen w latach 70 trzeba
    miec tytul wariata albo proroka.

  • 190. Data: 2024-03-11 19:31:25
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 11.03.2024 o 18:40, J.F pisze:

    > Pogubić się można.
    >
    > A teraz w dodatku w Ryanie odprawa na lotnisku droga, masz się sam
    > "odprawić".

    Wszystkie takie linie "lepia kare" za odprawe na lotnisku. Ale sa kraje
    gdzie mozna nawet bagaz nadac w centrum miasta, nierzadko samodzielnie.