  • 1. Data: 2022-01-29 18:52:55
    Temat: Żywe czy cyfrowe?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Zobaczcie obrazki:
    https://imgur.com/a/RBWVDRI
    i powiedzcie czy to żywe czy cyfrowe? :) Widać nie tylko na przeglądarce.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-01-29 19:39:11
    Temat: Re: Żywe czy cyfrowe?
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > żywe czy cyfrowe?

    cyfrowe, żywe nie mają jednej nogi :)

  • 3. Data: 2022-01-29 20:04:26
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 29.01.2022 18:52, Jacek Maciejewski wrote:
    > Zobaczcie obrazki:
    > https://imgur.com/a/RBWVDRI
    > i powiedzcie czy to żywe czy cyfrowe? :) Widać nie tylko na przeglądarce.

    Bugi w firmware monitora ;-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 4. Data: 2022-01-29 21:13:44
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Jan 2022 18:52:55 +0100
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :
    >Zobaczcie obrazki:
    >https://imgur.com/a/RBWVDRI
    >i powiedzcie czy to żywe czy cyfrowe? :) Widać nie tylko na przeglądarce.

    Jak da się złapać, to żywe, ale może mieć kiamerę i mikrofon na
    grzbiecie, chyba już takie są robione w laboratoriach.
    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 5. Data: 2022-01-29 21:37:30
    Od: ptoki <s...@g...com>

    sobota, 29 stycznia 2022 o 11:52:58 UTC-6 Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Zobaczcie obrazki:
    > https://imgur.com/a/RBWVDRI
    > i powiedzcie czy to żywe czy cyfrowe? :) Widać nie tylko na przeglądarce.

    Fota kiepska ale mysle ze zywe.
    Wazne aby poczekac az sobie pojdzie, Jak rozgnieciesz to nie pojdzie. A ze pajak nie
    chomik to jest szansa ze tam nie zdechnie gdzie trudno posprzatac.

  • 6. Data: 2022-01-29 22:23:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-29 o 21:37, ptoki pisze:

    > Fota kiepska ale mysle ze zywe.
    > Wazne aby poczekac az sobie pojdzie, Jak rozgnieciesz to nie pojdzie. A ze pajak
    nie chomik to jest szansa ze tam nie zdechnie gdzie trudno posprzatac.

    Moja koleżanka miała coś gorszego.Podłączyła nowy monitor i widzi, że
    coś jej siedzi na grzbiecie ekranu. Widocznie prusakowi było za gorąco i
    wylazł.Jakoś zdążyła go zadeptać, a był już prawie w przedpokoju.

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-01-29 22:38:39
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Jan 2022 22:23:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <st4b82$m8d$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

> [...]
    >coś jej siedzi na grzbiecie ekranu. Widocznie prusakowi było za gorąco i
    >wylazł.Jakoś zdążyła go zadeptać, a był już prawie w przedpokoju.

    W nowych monitorach to nie prusaki, ale raczej prztemocle i pierzaczki
    mogą siedzieć, pierzaczek ma nastroszone włosy na grzbiecie, a
    prztemocel ma ogonek jak szczur.
    Bardzo rzadko można spotkać też grzędziora, ale tego nie radzę łapać
    nawet w rękawiczkach ognioodpornych(jest strasznie jadowity), trzeba
    spieprzać z domu i czekać, aż się znudzi i sobie gzieś pójdzie.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 8. Data: 2022-01-29 22:54:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2022 22:38:39 +0100, a...@p...com napisał(a):

> [...]
    > nawet w rękawiczkach ognioodpornych(jest strasznie jadowity), trzeba
    > spieprzać z domu i czekać, aż się znudzi i sobie gzieś pójdzie.

    Prztemocla to ja kiedyś miałem. Japońskiego bo monitor był Panasonic.
    Złośliwa bestia była bo ilekroć chciałem obejrzeć jakieś porno to
    wyłaziła z kąta i siadała w najkrytyczniejszym miejscu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2022-01-29 23:35:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 29.01.2022 o 22:38, a...@p...com pisze:

    > W nowych monitorach to nie prusaki, ale raczej prztemocle i pierzaczki
    > mogą siedzieć, pierzaczek ma nastroszone włosy na grzbiecie, a
    > prztemocel ma ogonek jak szczur.

    Tych to nie znałem.

    > Bardzo rzadko można spotkać też grzędziora, ale tego nie radzę łapać
    > nawet w rękawiczkach ognioodpornych(jest strasznie jadowity), trzeba
    > spieprzać z domu i czekać, aż się znudzi i sobie gzieś pójdzie.

    Ale grzędziora można łapać na miód, sprawdzone. Trzeba tylko dobrze
    wszystkie otwory szczelnie gęstym miodem zapaćkać. Najpóźniej po 24h
    grzędzior przylezie do miodu i wtedy spokojne długim, ostrym, patykiem
    od szaszłyka go nadziejesz.

  • 10. Data: 2022-01-30 00:34:59
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 29.01.2022 o 21:37, ptoki napisał:

    > Fota kiepska ale mysle ze zywe.
    > Wazne aby poczekac az sobie pojdzie, Jak rozgnieciesz to nie pojdzie. A ze pajak
    nie chomik to jest szansa ze tam nie zdechnie gdzie trudno posprzatac.

    Pająki to bardzo pożyteczne stworzonka. Nie rozgniatać.
    Pójdzie sobie w swoją stronę. Poza tym już starożytni
    Słowianie powiadali: pająk w dom - Bóg w dom, albowiem:
    - Jeśli w domu mieszka pająk to znaczy, że jest w nim dobrobyt.
    - Zabicie pająka w domu oznacza nieszczęście lub rychły pech.
    - Zabicie pająka symbolizuje nadchodzącą niezgodę.
    - Zabicie pająka ma przynieść duże straty finansowe.
    - Zabicie pająka w nowym domu oznacza jego skażenie i zesłanie
    różnych nieszczęść.
    - Spotkanie pająka rankiem jest przepowiednią radości.
    - Spotkanie pająka w południe oznacza, że w najbliższym czasie
    czeka na nas dobra nowina.
    - Spotkanie pająka po południu symbolizuje nadzieję.
    - Spotkanie pająka wieczorem wróży otrzymanie prezentu.
    - Pająk, który spada z sieci na podłogę, oznacza coś złego.
    - Jeśli pająk wspina się do góry, zwiastuje to, że nasze plany
    i pragnienia się spełnią.
    - Jeśli niewielki pająk chodzi po ubraniu, jest to szczęśliwy znak.
    - Pająk chodzący po dłoni zwiastuje szczęście w interesach.

    Sumując: najlepiej zostawiać pająka w spokoju, aby uniknąć nieszczęścia.