  • 11. Data: 2013-07-26 23:55:30
    Temat: Re: a w Budapeszcie... (stara telekomunikacja)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Uzytkownik <i...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:ebdfd196-8ff0-4300-8b35-26e2e9373d9a@googlegrou
    ps.com...
    > Jeszcze filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Vfpc4gNt0cA

    Z wybierakiem wstepnym? (ten stojak po lewej)

    --
    Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.

  • 12. Data: 2013-07-26 23:58:33
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Mam jakieś kłopoty z wrzuceniem tego zdjęcia, ale może tutaj
    > będzie lepiej: http://ifotos.pl/zobacz/DSCF9118J_nepnaqp.JPG/

    Mniam, WG i WL(N), 32AB :)) (N - znaczy się WL bez sekcji PBX)

  • 13. Data: 2013-07-28 13:17:04
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 11:35:01 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

    > Jakby co, to we Wroclawiu jest muzeum Poczty i Telekomunikacji.
    >
    > Takich atrakcji tam nie ma, ale mozna sobie pooglac bryczki pocztowe,
    >
    > mundury, trabki, a takze troche sprzetu telegraficznego i
    >
    > telefonicznego.
    >
    > Nie dzialajacy, za szybka, czesto chyba zdekompletowany, ale i tak
    >
    > ciekawe.
    >

    > http://www.muzeum.wroclaw.pl/CMS/wystawy/wystawy.htm
    >

    > J.

    Potwierdzam, muzeum warte odwiedzenia, byłem parę lat temu.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 14. Data: 2013-07-28 14:00:43
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 20:14:51 UTC+2 użytkownik Jacek Skórzewski napisał:
    > Witam Grupe,
    >

    > (z gory i z dolu przepraszam za brak polskich znakow, ale siedze przy
    ogolnodostepnym komputerze w hostelu, za literowki tez przepraszam, bo klawiatura ma
    uklad QWERTZ :))

> [...]
    7A1. Centrala ta jest w oryginalnym miejscu, w ktorym pracowala od 1928 do 1985 roku.
    Jej pojemnosc to okolo 3000 linii, obecnie niestety dziala tylko kilka stojakow, ale
    mozna wykonywac polaczenia po historycznej szesciocyfrowej numeracji, posluchac pracy
    jej podzespolow, cichych i plywajacych sygnalow. Mozna tez porozmawiac (po angielsku)
    z panem przweodnikiem, ktory pracowal w wegierskim telekomie i zajmuje sie tez
    obecnie konserwacja tej centrali.

    > Mnie, urodzonemu 30 lat za pozno, szczeka opadla i nadal lezy na podlodze przy
    scianie z licznikami impulsow (tak, aparat fotograficzny tez tam jest). Serdecznie
    polecam.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Jo napot kivanok!

    Wywołałem kliszę - kilka zdjęć z muzeum w Budapeszcie:
    https://picasaweb.google.com/105813476853093375738/M
    uzeumTelefoniiBudapeszt

    Visontlatasro!
    Jacek

  • 15. Data: 2013-07-28 15:14:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Skórzewski napisał:

    > Wywołałem kliszę - kilka zdjęć z muzeum w Budapeszcie:
    > https://picasaweb.google.com/105813476853093375738/M
    uzeumTelefoniiBudapeszt

    Warto zwrócić uwagę na generator impulsów taryfikacyjnych na pierwszym
    zdjęciu.

    Jarek

    --
    Byłem na wsi, byłem w mieście
    Byłem nawet w Budapeszcie

  • 16. Data: 2013-07-30 21:02:07
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    uzeumTelefoniiBudapeszt

    > Warto zwrócić uwagę na generator impulsów taryfikacyjnych na pierwszym
    > zdjęciu.

    Na pierwszym zdjęciu widzę jakąś centralkę ręczną...

  • 17. Data: 2013-07-31 18:41:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

    > Na pierwszym zdjęciu widzę jakąś centralkę ręczną...

    Ja też. Więc tym bardziej warto zwrócić uwagę.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2013-07-31 19:02:01
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ja też. Więc tym bardziej warto zwrócić uwagę.

    Pardon, upały dopiekły (źle je znoszę), przyjrzałem się uważniej i
    zobaczyłem :))) ROTFL :DDD