  • Data: 2012-05-26 18:52:58
    Temat: agresywniejsze opony enduro na tył
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ponieważ czeka mnie wymiana tylnej opony przeglądam ofertę. Dotychczas
    jeździłem na Kendzie 4.5 x 18 o bieżniku podobnym do Mitasa E9.
    Przeprowadzam się na wieś i mniej będzie mi potrzebne trzymanie na
    asfalcie, zatem chciałbym spróbować nieco agresywniejszej opony. To co
    na razie znalazłem to:

    DUNLOP D739
    DUNLOP Geomax MX51
    METZELER MC 4
    METZELER MC 5
    PIRELLI Scorpion MX eXTra
    ContiGelandeSport
    Maxxis M7305 Maxxcross IT
    Pirelli MT 16

    Czy ktoś może jeździł na powyższych? Które z nich można sobie odpuścić?

    --
    pozdrawiam
    Piotr