  • 1. Data: 2010-02-21 22:18:11
    Temat: Zawieszenie Passat po 2003r
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Czy zawieszenie od Passata 3B pasuje do 3BG po 2003 roku? Na forum
    vw-passat.pl wyczytalem, ze jeden z wahaczy jest troche inny, na
    niektorych aukcjach widze zas komplety pasujace (niby od 1997 do 2005).
    Jak to jest na prawe?

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2010-02-22 16:46:13
    Temat: Re: Zawieszenie Passat po 2003r
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > Czy zawieszenie od Passata 3B pasuje do 3BG po 2003 roku?
    Nie pasuje - zmienił się dolny wahacz. Trzeba kupować zawieszenie do samochodów
    produkowanych od roku modelowego 2003.

  • 3. Data: 2010-02-22 17:54:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-21 22:18, G Nowak pisze:
> [...]
    > vw-passat.pl wyczytalem, ze jeden z wahaczy jest troche inny, na
    > niektorych aukcjach widze zas komplety pasujace (niby od 1997 do 2005).

    Do Twojego to prawdopodobnie nie będzie pasować zawieszenie nawet po
    2000 roku, a co dopiero od 97 roku, gdzie jest całkowicie inne. Zależy
    jeszcze który miesiąc produkcji masz samochodu, czy już masz model 2004,
    czy jeszcze ten 2000-2004. Bo jeśli model 2004, to musisz szukać
    zawieszenia do Twojego modelu, czyli po 2004 roku.

  • 4. Data: 2010-02-22 22:56:37
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > czy jeszcze ten 2000-2004. Bo jeśli model 2004, to musisz szukać
    > zawieszenia do Twojego modelu, czyli po 2004 roku.

    Na pewno 2004 bo rejestracja koniec listopada. Problem w tym, ze zestawy
    wahaczy do 2001 roku mozna kupic za sensowne pieniadze (ponizej 1500PLN)
    a do tego 2003-2005 nawet 500PLN za jedno ramie - to jakas przesada.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2010-02-23 03:06:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-22 22:56, G Nowak pisze:

    > Na pewno 2004 bo rejestracja koniec listopada. Problem w tym, ze zestawy
    > wahaczy do 2001 roku mozna kupic za sensowne pieniadze (ponizej 1500PLN)
    > a do tego 2003-2005 nawet 500PLN za jedno ramie - to jakas przesada.

    No widzisz, czyli tak jak Ci mówiłem, potrzebujesz zestaw na jeszcze
    nowszy model (po 2004). Czasem nie próbuj kupować chińskiego zestawu, bo
    za 2 miesiące Ci się wysypie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-23 08:16:53
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2010-02-23 2:06 AM, Filip KK wrote:

    > No widzisz, czyli tak jak Ci mówiłem, potrzebujesz zestaw na jeszcze
    > nowszy model (po 2004). Czasem nie próbuj kupować chińskiego zestawu, bo
    > za 2 miesiące Ci się wysypie.

    Po tegorocznej zimie i Lemforder by sie wysypal ;) Dzieki za info.

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2010-02-23 08:33:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-23 08:16, G Nowak pisze:

    > Po tegorocznej zimie i Lemforder by sie wysypal ;) Dzieki za info.

    Nie przesadzaj, to jedyna firma która daje jakoś radę ;)

    Pozdrawiam :)

  • 8. Data: 2010-02-23 21:55:51
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 08:33:17 +0100, Filip KK na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Nie przesadzaj, to jedyna firma która daje jakoś radę ;)

    Tak, tak ...

    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14261&p=8
    05233&#post805233

    I to nie są jedyne doniesienia o LMO padających w najbardziej
    nieoczekiwanym momencie.

    A co do pytania OP - zmiana była w 2005r. od numeru nadwozia 3B3072000

    ""Niemożliwe" - to nie jest słowo francuskie. Napoleon I (Napoleon
    Buonaparte, 1769 - 1821)"