  • 1. Data: 2009-02-25 12:31:00
    Temat: altium 2004 - pytanie
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Czy można jakoś łatwo zrobić odbicie lustrzane warstwy ? Oczywiscie na pcb,
    a nie w druku...
    Potrzebuję przenieść druk z warstwy top na bottom - jak zmienię po prostu
    warstwę w właściwościach ścieżek, to mi wyjdzie lustrzane odbicie potem.
    Więc muszę to odbicie zrobić na płytce.

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-02-25 20:18:02
    Temat: Re: altium 2004 - pytanie
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    sundayman wrote:
> [...]
    > warstwę w właściwościach ścieżek, to mi wyjdzie lustrzane odbicie potem.

    Zaznacz obiekty, podczas przesuwania wcisnij X albo Y.

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2009-02-26 00:41:07
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>