  • 1. Data: 2009-02-25 02:27:31
    Temat: gdzie w Łodzi (lub okolicach) superszybko PCB ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Koledzy ratunku ! :)

    Potrzebuję awaryjnie zrobić około 20 płyteczek (takich 50x70mm miniej
    wiecej, i jedną 200x150mm) zrobić na "wczoraj" (a w każdym razie 2-3 dni
    byłoby cool).
    Jednostronne, mogą być bez opisu, masek itp.Forma prostokątna - czyli
    prościzna. Żadnych tam cudów. Otworki też niekoniecznie. Byle szybko i
    faktura...
    Wiecie, gdzie można to w Łodzi lub okolicach ? Sam już dawno nie robiłem, i
    wolałbym w tej chwili nie robić...

    pomożecie ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-02-25 17:08:36
    Temat: Re: gdzie w Łodzi (lub okolicach) superszybko PCB ?
    Od: "Waldi" <n...@w...pl>

> [...]
    > Jednostronne, mogą być bez opisu, masek itp.Forma prostokątna - czyli
    > prościzna. Żadnych tam cudów. Otworki też niekoniecznie. Byle szybko i

    Moze to nie Łódź i okolice ale 3 dni to normalny termin jak u nich robie

    http://www.obwody-drukowane.com

  • 3. Data: 2009-02-25 19:49:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Waldi pisze:

    > Moze to nie Łódź i okolice ale 3 dni to normalny termin jak u nich robie
    >
    > http://www.obwody-drukowane.com

    "
    Not Found

    The requested URL / was not found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use
    an ErrorDocument to handle the request.
    "

    Nie działa.

  • 4. Data: 2009-02-25 20:34:44
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Koledzy ratunku ! :)
    >
    > Potrzebuję awaryjnie zrobić około 20 płyteczek (takich 50x70mm miniej
    > wiecej, i jedną 200x150mm) zrobić na "wczoraj" (a w każdym razie 2-3 dni
    > byłoby cool).

    Nie w Łodzi, ale termin 5h :) http://www.prototypy.com/
    Wojtek
    --