  • 11. Data: 2022-01-17 00:08:19
    Temat: Re: automat telefoniczny orange
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 16.01.2022 22:47, ToMasz wrote:

    > nie wiem skąd Twoje wnioski. karta wydaje się działać. po pewnym czasei
    > 2 diody świecą, trzecia miga miarowo. z innego telefonu da się zadzwonić
    > na "tą" kartę sim, ale urządzenie nie wydaje dzwięków, nie "ma czym"
    > odebrać rozmowy. nie reaguje na podniesienie słuchawki i klawisze.
    > blokada w sofcie - jak sądzę.

    Tym bardziej bym sprawdził co on robi z modułem, bo możliwe, że gdzieś
    dzwoni i się nie dodzwania, albo dzwoni na 112 i podaje, że został
    skradziony ;)
    Albo czeka na SMS z konfiguracją.

    --
    Mirek.

  • 12. Data: 2022-01-17 08:05:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 14.01.2022 10:44, Dawid Rutkowski wrote:
    > [...]
    > Jak masz to podłącz programator ISP, przynajmniej wyczytasz fuses, bo program
    prawie na pewno z lock-bits.

    Tak mi się skojarzyło.

    https://hackaday.io/project/183537-dumping-firmware-
    with-a-555/log/202230-the-process
    i link ze środka https://www.newae.com/chipwhisperer

    Pytanie czy ewentualny procesor jest podatny.

    Tylko uwaga jakby się producent zdenerwował, bo to u nas raczej pod KK
    podpada ...

    Piotrek

  • 13. Data: 2022-01-18 18:39:59
    Od: M M <m...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 10:44:40 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Ładne.
    > Jeden chip bardzo podejrzanie na mikrokontroler wygląda.
    > TQFP100, kwarc 16MHz, 10-pinowe złącze zapewne do programowania - może być
    ATmega1280/2560.
    > Jak masz to podłącz programator ISP, przynajmniej wyczytasz fuses, bo program
    prawie na pewno z lock-bits.

    Widać zewnętrzny RAM CY62128 i zatrzask 74HC573 - przedzwonić linie AD[0-7], A[8-15],
    ALE, RD, WR czy pasują, będzie pewne czy to ATmega.
    Ciekawe co takiego zaawansowanego robi, że wbudowany RAM też całkiem spory a jednak
    za mały i potrzebny był zewnętrzny.
    Ethernet - raczej nie widać, RJ45 to prawdopodobnie tylko telefon analogowy
    (obsługujący "to nowe" - MT8888 to nadajnik/odbiornik DTMF).

  • 14. Data: 2022-01-22 13:29:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2022 o 16:55, ToMasz pisze:
    > witam
    > wyobraźcie sobie że stoicie w salonie tpsa. znaczy orange. macie jakiś
    > problem ale obsługa ma was w dupie i proponuje podejście do bezpłatnego
    > telefonu i porozmawianie z konsultantem. wpadł mi w ręce taki automat
    > telefoniczny.

    To starszy model wejścia do Matrixa. Nic z nim już nie wykombinujesz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 15. Data: 2022-01-22 14:14:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 13:29:57 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
    > To starszy model wejścia do Matrixa. Nic z nim już nie wykombinujesz :)

    Tak się WYCHODZIŁO z Matrixa.
    Hmm, a właściwie to chyba nie było sceny wchodzenia.
    Więc dlaczego można było wejść w dowolnym miejscu, a wyjść tylko przez telefon?

  • 16. Data: 2022-01-22 14:35:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Tak się WYCHODZIŁO z Matrixa.

    No :)

    > Hmm, a właściwie to chyba nie było sceny wchodzenia.

    Traktuj to jak włamanie do systemu.

    > Więc dlaczego można było wejść w dowolnym miejscu, a wyjść tylko przez telefon?

    Bo z zewnątrz możesz dostać się do dowolnej linii kodu. Wyjść można
    tylko w konkretnym miejscu, po nawiązaniu połączenia z kompem na zewnątrz.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 17. Data: 2022-01-22 22:18:53
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2022.01.13 o 16:55, ToMasz pisze:
> [...]
    > problem ale obsługa ma was w dupie i proponuje podejście do bezpłatnego
    > telefonu i porozmawianie z konsultantem.

    Najpierw musisz przebrnąć przez sztucznego Maxa.

  • 18. Data: 2022-01-23 15:25:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Jan 2022 22:18:53 +0100, Monika
    Głowacka<m...@i...eu> wrote:
    > Najpierw musisz przebrnąć przez sztucznego Maxa.

    Paranoja z tymi maxami. Ostatnio mBank też się tym zaraził.

    --
    Marek