  • 1. Data: 2011-05-30 10:43:58
    Temat: bagazniki dachowe - rowerowe - gdzie?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześc,

    macie jakieś doświaedczenia z firmami sprzedającymi bagażniki dachowe -
    chodzi mi o rozwiązania do przwozu rowerów?

    mam do rozwiązania nietypowy problem, i szukam firmy,
    która ma jakieś doświadczenia, potrafi coś doradzić itp itd;)

    może być internetowa,
    tzn jakiś sklep, w ktorym wiedzą co sprzedają i doczego się to nadaje;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-05-30 10:57:38
    Temat: Re: bagazniki dachowe - rowerowe - gdzie?
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    http://interpack.com.pl/pl/index.html

  • 3. Data: 2011-05-30 11:37:51
    Od: MS <e...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 10:43, Bartek pisze:
    > cze?c,
    >
    > macie jakie? do?wiaedczenia z firmami sprzedaj?cymi baga?niki dachowe -
    > chodzi mi o rozwi?zania do przwozu rower?w?
    >
    > mam do rozwi?zania nietypowy problem, i szukam firmy,
    > kt?ra ma jakie? do?wiadczenia, potrafi co? doradzi? itp itd;)
    >
    > mo?e by? internetowa,
    > tzn jaki? sklep, w ktorym wiedz? co sprzedaj? i doczego si? to nadaje;)

    może na allegro, ja kupiłem u siebie w mieście, jestem ze Szczecina
    platformę na hak do przewozu 3 rowerów za 570 zł, mniej wiecej za tyle
    samo można kupić przez internet. Do tego do godziny do dwóch składania w
    domu :-)

  • 4. Data: 2011-05-30 12:27:56
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > może być internetowa,
    > tzn jakiś sklep, w ktorym wiedzą co sprzedają i doczego się to nadaje;)

    Obejrzyj sobie soc takiego - fajny pomysł:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZVzTZhfXIA8
    Tomek

  • 5. Data: 2011-05-30 12:40:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomek wrote:

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w
    > wiadomości news:irvlce$ii$1@node2.news.atman.pl...

    > Obejrzyj sobie soc takiego - fajny pomysł:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZVzTZhfXIA8
    > Tomek

    Niestety, jak na razie nic nie pobije jednak tego:
    http://www.youtube.com/watch?v=WyRFCIFRjY0&NR=1

    ;-)

    Cholernie fajny patent.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2011-05-30 12:44:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 30 May 2011 10:43:58 +0200, "Bartek"
    <N...@p...fm> wrote:

    >mam do rozwiązania nietypowy problem, i szukam firmy,
    >która ma jakieś doświadczenia, potrafi coś doradzić itp itd;)

    Rewolucji 1, Legionów 79

  • 7. Data: 2011-05-30 12:54:38
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety, jak na razie nic nie pobije jednak tego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WyRFCIFRjY0&NR=1

    Idea fajna, tyle, że:

    - pewnie niższy prześwit / mniejszy bagażnik

    - co z otwieraniem klapy bagażnika

    - coś za dużo tego przekładania, wkładania,
    zakręcania i montowania.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-05-30 13:09:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J_K_K wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Idea fajna, tyle, że:
    >
    > - pewnie niższy prześwit / mniejszy bagażnik

    Jak sądzę - w miejsce koła wchodzi.

    > - co z otwieraniem klapy bagażnika

    Pewnie podobnie jak z bagażnikiem montowanym na haku ;-)

    Na upartego mogłoby to być odchylane tak jak co lepsze bagażniki na hak.

    > - coś za dużo tego przekładania, wkładania,
    > zakręcania i montowania.

    Ano, trochę to upierdliwe.

    Optymalnie by było jakby po prostu się całość już rozsunięta wysuwała.

    Ale tak czy inaczej - znacznie mniej upierdliwe niż samo montowanie
    bagażnika. A przewaga niebagatelna - bagażnik jest zawsze "w
    samochodzie", ukryty jak nie potrzebny.

    Kiedyś się wybrałem z żoną na rowerowanie na cały dzień po polnych
    drogach (przebijanie się na rowerze przez Warszawę to żadna
    przyjemność). Zaparkowałem na parkingu przy jakimś sklepie.
    Jak wróciłem - to rowery musiałem do środka samochodu zmieścić,
    bagażnik ukradli. Belki zostały, dziady odkręcili same rynny z
    mocowaniami.

    Żeby jeszcze jakieś porządne, ale takie badziewie z supermarketu, że
    też im się chciało z tym szarpać (jako że badziewe, to samo
    przykręcanie tego było mocno uciążliwe i nieprzyjazne dla usera).

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2011-05-30 13:18:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-30 12:27, Tomek pisze:
    > Obejrzyj sobie soc takiego - fajny pomysł:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZVzTZhfXIA8

    Strasznie się trzeba z tym pierniczyć.
    P.

  • 10. Data: 2011-05-30 13:29:13
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Maj, 10:43, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
    > mam do rozwiązania nietypowy problem, i szukam firmy,
    > która ma jakieś doświadczenia, potrafi coś doradzić itp itd;)

    Nie wiem czy pomoga w rozwiazaniu Twojego problemu, ale jesli jestes
    ze stolicy mozesz odwiedzic sklep na
    Al. Jerozolimskich 200, tel: 225781132.

    Mialem okazje u nich kupowac bagaznik, potem jeszcze kilka drobnych
    rzeczy - naprawde pomocni ludzie.
    Maja dosc spory wybor sprzetu, wiec moze i nietypowe rozwiazania nie
    sa im obce.

    --
    zdrowka
    amos