  • 1. Data: 2009-03-16 18:19:23
    Temat: biling w tak tak
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    Nie wiem czy już było

    ale jest juz możliwość podejrzenia bilingu w iboa tak taka na www.itaktak.pl

  • 2. Data: 2009-03-16 18:39:34
    Temat: Re: biling w tak tak
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 16 Mar 2009 19:19:23 +0100, "rafi" <s...@k...pl> wrote:

    >możliwość podejrzenia bilingu w iboa tak taka na www.itaktak.pl
    nawet dziala :)

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl
    wakacje z psem www.nadmorze.pl/wczasy-z-psem

  • 3. Data: 2009-03-16 19:11:36
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    rafi pisze:

    > ale jest juz możliwość podejrzenia bilingu w iboa tak taka na www.itaktak.pl

    Nie bylo, dzieki za informacje. Szkoda ze wczesniej tego nie zrobili.
    Widocznie wazniejsze byly bezsensowne zmiany strony ery.

    A w pleju sa bilingi dostepne?

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 4. Data: 2009-03-16 19:54:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > A w pleju sa bilingi dostepne?

    Tak

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-16 20:29:06
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Tak

    Fajnie, nic juz mnie nie bedzie trzymac w erze. Zreszta te ich bilingi
    sa nie dorobione bo zle sa wyswietlane pod opera.

    p.

  • 6. Data: 2009-03-16 23:26:13
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Nie bylo, dzieki za informacje. Szkoda ze wczesniej tego nie zrobili.
    > Widocznie wazniejsze byly bezsensowne zmiany strony ery.

    I to z przychodzącymi. Ciekawe, czemu era nie pokazała przychodzących ...

    tl

  • 7. Data: 2009-03-17 05:15:19
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    > I to z przychodzącymi. Ciekawe, czemu era nie pokazała przychodzących ...
    >
    > tl
    a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?
    nawet w abonamentach nie ma

  • 8. Data: 2009-03-17 07:30:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    rafi napisał(a):

    > a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?

    Nie wiem, od kiedy, ale w Mova są. Niestety bez numeru dzwoniącego :-(

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-03-17 07:56:25
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "rafi" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

    > a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?
    > nawet w abonamentach nie ma

    Od kiedy wyrzuciłem tepsę i kupiłem bramkę voip (3 lata temu?), a teraz
    gdy wziąłem sobie playa na kartę (fresza). W tik taku mnie olewali pod
    tym względem przez 8 lat.

    tl

  • 10. Data: 2009-03-17 18:33:05
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    w tym ich billingu brakuje nawazniejszego, wiedza ze maja zwalone do
    kwadratu naliczanie
    za net tak wiec nie umiescili mozliwosci podejrzenia polaczen z netem

    hsd