  • 1. Data: 2014-02-08 12:10:36
    Temat: YamahaTZRmoc
    Od: Kamila00 <patka1369@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam. Jestem w trakcie kupna Yamahy TZR. Jednak mam wątpliwości ponieważ
    w motocyklu została założona większa zębatka na tył. Przez co motocykl
    powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Jednak ta Yamaha strasznie muli
    przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce
    czy to może być coś innego.?

  • 2. Data: 2014-02-10 10:59:09
    Temat: Re: YamahaTZRmoc
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kamila00 <patka1369@_nospam_vp.pl> wrote:

    > Przez co motocykl powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy.

    Moc to on będzie miał taką samą. Moment na kole większy.

    moc = moment * prędkość obrotowa (i to jeszcze podzielone przez 9549.3,
    żeby uzyskać moc w kW z momentu w Nm i prędkóści w rpm, lub przez 7121,
    żeby uzyskać moc w koniach mechanicznych).

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2014-02-10 13:27:47
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 8 Feb 2014 11:10:36 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kamila00
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce

    DT125, która ma ten sam silnik występowało kilka wersji o różnej mocy.
    Różnice były w module zapłonowym i wydechu. Być może trafiłeś na zdławioną
    wersje.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/