  • 1. Data: 2014-02-07 19:43:00
    Temat: Pierwszy Motor !!!!
    Od: tomaszekxd <tomek-1111@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam chciałbym wiedzieć czy KTM 125exc będzie dobrym pierwszym motorem...
    Moje dane:
    Wiek: 15
    Wzrost: 180cm+
    Waga: 60kg
    Doświadczenie: 4 lata jazdy na skuterze, 0mh na crossie.

    Mieszkam w małopolsce, zewsząd otaczają mnie góry. Ogólnie góry to moja
    pasja... Podbiłem już wiele szczytów, często ze znajomymi jeździmy na
    trasy rowerowe- jeśli chodzi o rowery to nie jestem zielony. Lecz chcę
    zacząć jeździć też na motorze i niewiem od czego zacząć. Na początek
    myślałem o Yamaha 85YZ lub KTM SX85 ogólnie o dobrych 85. Tylko jest mały
    problem bo te motory sa na trasy i zawody a ja szukam czegoś co będzie
    mogło jeździć po górach, wielkich błotach i nie będzie miało problemu ze
    skalistymi podjazdami. Zdecydowałem się na enduro.. wybrałem ktm 125 exc
    czy to dobry wybór ?
    O porady proszę osoby które mają styczność z motorami ( takie które mają
    przejechane troche MH na krosie lub enduro.

    PROSZĘ O PORADY !

    Z góry dzięki! :)

    Niech każda odpowiedź będzie uzasadniona !

  • 2. Data: 2014-02-11 12:31:33
    Temat: Re: Pierwszy Motor !!!!
    Od: adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl>

    tomaszekxd napisal

> [...]

    > PROSZĘ O PORADY !

    > Z góry dzięki! :)

    > Niech każda odpowiedź będzie uzasadniona !

    siema tez jestem w twoim wieku i mieszkam w malopolsce ale bardziej pod
    kraków
    kocham przebywac w lesie z kumplami na rowerze po lesie smigac i kreca
    mnie wlasnie
    quady crossy enduro wiec mamy ten sam dylemat ale ja sie juz zdecydowalem
    zeby kupic yamahe dt 80 na poczatek ale gdybym tylko mogl to bym wybral
    full crossa 125 lub 85 bo moc jest prawie ta sama mysle ze za rok sie
    przesiade na crossa (biore enduro tylko ze wzgledu ze potrzebuje dojezdzac
    do szkoly )

    polecam ci :
    -honda cr 125 lub 85
    -suzuki rm 125 lub 85
    -yamaha yz 125 lub 85
    -kawasaki kx 125 lub 85

    a z enduro to :
    -yamaha dt 80 lub 50 (ale 80 ma 15 koni wiec lepsza)
    -husqwarna wr 80 lub 125
    -ktm 125exc
    -aprilia rx 50/80 lub 125
    -derbi senda 50/80
    i duzo tego jest :)

    ale mowie ci jak tylko mozesz bierz full crossa pozdro