  • 11. Data: 2014-02-11 15:33:14
    Temat: Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie który wybraae.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Alf/red/ <f...@u...waw.pl> wrote:
    >> jak sie cos nie podoba to nara :/
    >
    > Jak to nara? Ja tu mieszkam!

    Juz nie. Owca zrobil Ci z domu przedszkole.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-02-11 15:37:52
    Temat: Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie kt?ry wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 11 Feb 2014 12:57:44 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czyli co? Tona gowna lepsza od kilograma czegos wartosciowego?

    To tylko takie spostrzeżenie. Newsy niestety umierają i raczej nic tego
    nie zmieni.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2014-02-12 13:51:06
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Tue, 11 Feb 2014 11:44:59 +0000 (UTC), adrian5q
    <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > jak sie cos nie podoba to nara :/

    No i dał wszystkim bana
    A wszystko przez Kucza!
    :)

    --
    pozdro
    tadzik

  • 14. Data: 2014-02-13 15:17:51
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 11-02-2014 12:26, Kuczu pisze:

    > W koncu gimbusy zaczely odpowiadac gimbusom !! Pora chyba stad spierd....

    Ostatni gasi swiatlo czy jakos tak ;)

    Ps. A nie daloby sie precli moderowac? W koncu lepiej by bylo gdyby byla
    to hermetyczna grupa znajomych niz to co jest w tej chwili.
    Dla nowych z IQ>100 moderacja nie bylaby problemem ;) a dla pozostalych
    bariera nie do przejscia.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 15. Data: 2014-02-13 15:23:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

> [...]
    > to hermetyczna grupa znajomych niz to co jest w tej chwili.
    > Dla nowych z IQ>100 moderacja nie bylaby problemem ;) a dla pozostalych

    Mozna sprobowac ale nie wiem czy to cos da skoro admini uwazaja ze taki
    sikacz przeciez robi ruch na umierajacym usenecie wiec jest dobrze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-02-13 20:17:45
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 13 Feb 2014 15:17:51 +0100 Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>
    napisał:

> [...]
    >to hermetyczna grupa znajomych niz to co jest w tej chwili.
    >Dla nowych z IQ>100 moderacja nie bylaby problemem ;) a dla pozostalych

    Przeciw. Moderacja zabija grupy. To już zdecydowanie lepiej byłoby
    zrobić cancelbota kasującego posty z sikacza, albo automatycznego
    moderatora - to co nie z sikacza to na grupę a to co z sikacza to na
    /dev/null. Poza tym, ruch na grupie jest i tak niewielki, więc tych
    gimbusów można jakoś przecierpieć, a nawet pośmiać się z nich.
    Normalnie dyskutować przecież da się nadal, gimbaza nie wtrąca się na
    szczęście w nieswoje wątki. Ja bym nie wdrażał żadnych mechanizmów
    moderacji, bo byłby to ostatni gwóźdź do trumny grupy.

    Pomyśl sobie przez chwilę co by było bez sikacza - po prostu nie
    byłoby postów z sikacza, a ruch pochodzący od normalnych użytkowników
    byłby tak samo znikomy jak teraz. Moim zdaniem wrażenie, że normalne
    osoby wyniosły się stąd przez gimbusów, jest złudne. Po prostu ludzie
    dyskutują coraz mniej, zwłaszcza w usenecie. Nie powinno to specjalnie
    niepokoić - tak już po prostu jest. Ludzie są coraz bardziej
    zabiegani, mają mniej czasu na swoje hobby (np. motocykle właśnie),
    mnóstwo informacji można znaleźć w google (i dobrze, bo ileż razy
    można pisać te same odpowiedzi), motocykle są coraz bardziej
    niezawodne i/lub coraz mniej da się/jest sens przy nich samemu grzebać
    itp.

    Moderacja sama w sobie jest do dupy, nie chce mi się argumentować, po
    prostu tak jest...

    Pamiętaj też że zmiana grupy z niemoderowanej na moderowaną lub
    odwrotnie polega na jej skasowaniu i założeniu od nowa z nowymi
    ustawieniami. Kij wie czy np. nie poleci przez to archiwum w google,
    albo coś innego niedobrego się nie zdarzy (np. grupa skasuje się
    wszędzie ale już nie wszędzie założy od nowa). Ja bym przy tym nie
    majstrował, przy obecnym ruchu naprawdę nie ma to sensu.

  • 17. Data: 2014-02-14 11:19:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 13 Feb 2014 20:17:45 +0100) ktos podajacy sie za __Maciek
> [...]

    > można pisać te same odpowiedzi), motocykle są coraz bardziej
    > niezawodne i/lub coraz mniej da się/jest sens przy nich samemu grzebać

    To nie ludzie mają mniej czasu, popatrz co się dzieje na forach odnośnie
    motocykli - tam dalej toczą się dyskusje i jest mnóstwo uzytkowników.

    Problemem jest to, że starzy użytkownicy usenetu przestają z niego
    korzystać (z różnych względów) a nowi nie napływają i dlatego grupy
    umierają. Kiedyś nie było łatwiejszych alternatyw dla usenetu i pojawiali
    sie nowi użytkownicy na grupach.

  • 18. Data: 2014-02-14 11:34:31
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-02-2014 20:17, __Maciek pisze:

    > Przeciw. Moderacja zabija grupy.
    mysle, ze nie tylko moderacja zabija usenet.

    > To już zdecydowanie lepiej byłoby
    > zrobić cancelbota kasującego posty z sikacza, albo automatycznego
    > moderatora - to co nie z sikacza to na grupę a to co z sikacza to na
    > /dev/null.
    O to tez dobry pomysl.

    > Poza tym, ruch na grupie jest i tak niewielki, więc tych
    > gimbusów można jakoś przecierpieć, a nawet pośmiać się z nich.
    Tak mozna gdyby to bylo powiedzmy raz na jakis czas a nie ciagle i
    nonstop. Smietnik umyslowy sikaczowych userow jest _porażający_ a nie
    smieszny.

    > Normalnie dyskutować przecież da się nadal, gimbaza nie wtrąca się na
    > szczęście w nieswoje wątki. Ja bym nie wdrażał żadnych mechanizmów
    > moderacji, bo byłby to ostatni gwóźdź do trumny grupy.
    Takich "ostatnich" gwozdzi do grupy juz pare bylo, ten sikaczowy moze
    byc ostatnim.

    > Pomyśl sobie przez chwilę co by było bez sikacza - po prostu nie
    > byłoby postów z sikacza, a ruch pochodzący od normalnych użytkowników
    > byłby tak samo znikomy jak teraz.
    Wole pare postow dziennie jak w 1999r ale sensownych niz zalew gowna.

    > Moim zdaniem wrażenie, że normalne
    > osoby wyniosły się stąd przez gimbusów, jest złudne. Po prostu ludzie
    > dyskutują coraz mniej, zwłaszcza w usenecie.
    Etam, dyskutuja tyle samo o ile nie wiecej tylko net sie mocno podzielil
    na fora tematyczne o waskiej specjalizacji, kiedys tego nie bylo -
    dzisiaj masz powiedzmy Hayabuse - masz forum uzytkownikow Hayabusy..

    > Nie powinno to specjalnie
    > niepokoić - tak już po prostu jest. Ludzie są coraz bardziej
    > zabiegani, mają mniej czasu na swoje hobby (np. motocykle właśnie),
    E tam, od 15 lat pracuje tyle samo, jezdze prawie tyle samo, siedze w
    usenecie tyle samo i z pewnoscia nie jestem odosobnionym przypadkiem.

> [...]
    > można pisać te same odpowiedzi), motocykle są coraz bardziej
    > niezawodne i/lub coraz mniej da się/jest sens przy nich samemu grzebać
    i tak i nie, wiadomo dyskusje nad olejem silnikowym sa troszeczke bez
    sensu ;) ale technika, sport, turystyka, i pare innych tematow nigdy sie
    nie skonczy.

    > Moderacja sama w sobie jest do dupy, nie chce mi się argumentować, po
    > prostu tak jest...
    E tam. :)

> [...]
    > wszędzie ale już nie wszędzie założy od nowa). Ja bym przy tym nie
    > majstrował, przy obecnym ruchu naprawdę nie ma to sensu.
    Nie wiem, nie znam sie na strukturze usenetu i tworzeniu tudziez
    zamykaniu grup. Po prostu w zalewie gowna otaczajacego nas wszedzie
    wolalbym czytac cos normalnego.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 19. Data: 2014-02-14 12:22:20
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-11 13:54, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 11 Feb 2014 12:26:56 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Gdyby nie te gimbusy to by się tutaj pojawiał jeden post tygodniowo.

    Ale za to przynajmniej bez błędów ort. i dysfunkcji w sylu:
    / "Ja bym bez wachania wziol yamahe"/
    --

    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 20. Data: 2014-02-14 12:54:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-14 12:22, Viking pisze:

    > Ale za to przynajmniej bez błędów ort. i dysfunkcji w sylu:
    > / "Ja bym bez wachania wziol yamahe"/

    Za to z całą masą błędów w stylu "napewno" i "pojechał bym".
    Już nie wybielaj tak "starych". Też mają swoje za uszami.

    --
    MN