  • 21. Data: 2014-02-14 13:27:59
    Temat: Re: chce kupic sobie motor i zastanawiam sie kt?ry wybra?.. kingway lander 250cc czy yamahe tw 125??
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Fri, 14 Feb 2014 10:19:39 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Problemem jest to, że starzy użytkownicy
    > usenetu przestają z niego korzystać

    Nie sądzę, 'starzy' są tylko się nie ujawniają.
    Zauważ, że gdy pojawi się sensowny post to odpowiedź na niego jest
    niemalże natychmiastowa.
    Czyli są i czuwają ;)

    --
    pozdro
    tadzik

  • 22. Data: 2014-02-14 14:38:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 14 Feb 2014 13:27:59 +0100) ktos podajacy sie za tadzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie sądzę, 'starzy' są tylko się nie ujawniają.
    > Zauważ, że gdy pojawi się sensowny post to odpowiedź na niego jest
    > niemalże natychmiastowa.
    > Czyli są i czuwają ;)

    Ostatnio przy okazji remontu silnika w DR-Z miałem pare pytań o zestawy z
    powiększonym cylindrem/tłokiem i tuningowe wały korbowe. Przez chwile
    nawet chciałem zapytać tutaj, ale ostatecznie wygrało forum dedykowane
    DR-Z, może dlatego też jest tak mało merytorycznych postów...

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2014-02-14 14:46:57
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Fri, 14 Feb 2014 13:38:52 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Przez chwile nawet chciałem zapytać tutaj,
    > ale ostatecznie wygrało forum dedykowane DR-Z

    Jesteś zdrajcą!
    Musimy Cię zbananować!
    Owca pewnie nam pomoże :)

    --
    pozdro
    tadzik

  • 24. Data: 2014-02-14 14:48:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 14 Feb 2014 14:46:57 +0100) ktos podajacy sie za tadzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jesteś zdrajcą!
    > Musimy Cię zbananować!
    > Owca pewnie nam pomoże :)

    Banujcie, i tak znajdę sposób żeby się pochwalić nowym setupem w DR-Z :)

  • 25. Data: 2014-02-15 12:16:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-14, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Za to z całą masą błędów w stylu "napewno" i "pojechał bym".
    > Już nie wybielaj tak "starych". Też mają swoje za uszami.

    No chyba, ku... zartujesz? Porownywac takie pierdoly do totalnego gowna
    produkowanego przez sikaczowych dzieciakow?

    --
    Artur
    ZZR 1200