  • 11. Data: 2009-01-19 06:22:41
    Temat: Re: chiński cross?
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Strzała

    Kuczu pisze:
    > Po co komu ciuchy skoro nie kupi motocykla w ktorych moglby na nich
    > jezdzic ?

    chodziło mi raczej o uświadomienie jeźdźca o kosztach jakie dochodzą do
    takiego rodzaju sportu (rekreacji) czyli w tym przypadku
    koszty_chińczyka=koszty_garderoby

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2009-01-19 17:26:26
    Temat: Re: chiĹ?ski cross?
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    Strzała

    Kuczu pisze:
> [...]
    chodziło mi raczej o uświadomienie jeźdźca o kosztach jakie dochodzą do
    takiego rodzaju sportu (rekreacji) czyli w tym przypadku

    ale czy ja pytałem o ciuchy, czy o motocykl?
    bez przesady, buzer i ochraniacze mam, brakuje kasku i butów a to znowu nie
    jest jakiś wielki koszt.
    Motórze sobie od dawna, także spoko wiem, że ciuchy są potrzebne.

    a tak wogóle to do tych chińczyków to ciuchy gratis dają ;-)

    pozdr.
    Henio
    GPZ 500S
    ETZ 251
    +wdzianko warte tyle co GPZta :-)

  • 13. Data: 2009-01-19 19:04:03
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > ale czy ja pytałem o ciuchy, czy o motocykl?

    Jakoś tak na grupach jest, że każdy wie lepiej od Ciebie czego potrzebujesz
    :-)

  • 14. Data: 2009-01-19 21:38:28
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakoś tak na grupach jest, że każdy wie lepiej od Ciebie czego
    > potrzebujesz

    grupa broni, grupa radzi, grupa nigdy cię nie zdradzi:)

    rafał

  • 15. Data: 2009-01-21 14:33:44
    Od: "rychoo" <r...@N...gazeta.pl>

    Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > grupa broni, grupa radzi, grupa nigdy cię nie zdradzi:)
    >
    > rafał

    bo to nie grupa rozwali sobie glowe, noge czy cos innego tylko TY - jazda w
    terenie bez jakotakiego stroju to glupota .

    za 2 tys mozesz kupic CZ cross

  • 16. Data: 2009-01-22 08:13:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "rychoo" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości