  • 31. Data: 2022-11-18 17:20:11
    Temat: Re: choroba zawodowa
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Widocznie nie pracowałeś w korporacji, ani np. z hindusami. Jak nabierzesz
    > trochę doświadczecnia zawodowego w różnych firmach to wróć do dyskusji.

    30 lat starczy? ponad 20 w miedzynarodowych korporacjach
    wytwory hinduskie tez mialem na tapecie
    ale rozumiem, ze tobie wszystko sie z kretynami kojarzy, niektorzy maja
    jedno wyjasnienie na dowolne zjawisko

    btw mozesz spierdalac

  • 32. Data: 2022-11-19 01:37:57
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Alo oni nie sa kretynami. Na gaborów nadają się. Lepiej im nie
    > powierzać zarządzania czymkolwiek.

    Właśnie w tym problem, że nawet na gaborów się nie nadają. Dostają
    najprostsze zadanie i potrafią je spieprzyć. Jednego poznałem, który
    zaprzeczył tej obserwacji.

    --
    - Witaj bezpłatny lekarzu.
    - Witaj nieuleczalnie chory pacjencie.

  • 33. Data: 2022-11-19 01:39:08
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Ghost <G...@h...net> wrote:

    > btw mozesz spierdalac

    Wspaniałą laurkę sobie wystawiłeś :)

    --
    Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
    - Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?

  • 34. Data: 2022-11-19 07:19:14
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Wspaniałą laurkę sobie wystawiłeś :)

    Beauty lies in beholder's eyes, dopisz sobie kolejnego kretyna na liste
    i mozesz sie poklepac po plecach z okazji zajebistosci wlasnej

  • 35. Data: 2022-11-19 07:23:50
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Właśnie w tym problem, że nawet na gaborów się nie nadają. Dostają
    > najprostsze zadanie i potrafią je spieprzyć. Jednego poznałem, który
    > zaprzeczył tej obserwacji.

    Drogi niekumaty pierdoło, tak pracują jak zarabiają, problem jest po
    stronie tych, którzy zlecają pracę. Nie, zlecających też nie uznaje za
    kretynów. W Polsce też jest mnóstwo profesjonalnych partaczy nie
    szanujących sobie pracy, w dowolnej branży. I to też nie są kretyni.
    Zwłaszcza, że powyżej określonych stawek nagle (prawie) wszystkim
    olewactwo przechodzi.

  • 36. Data: 2022-11-20 13:56:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Ghost <G...@h...net> wrote:

    > Beauty lies in beholder's eyes, dopisz sobie kolejnego kretyna na liste
    > i mozesz sie poklepac po plecach z okazji zajebistosci wlasnej

    Bycie marnym trollem z Usenetu z problemami emocjonalnymi i kulturą prosto
    z rynsztoku (takie widocznie wychowanie) nie nobilituje do tego, żeby
    znaleźć się na moich listach. Musisz się bardziej postarać.

    --
    Na jednej z uczelni student podchodzil do egzaminu w sesji
    zerowej. Bardzo mu zalezalo na wczesniejszym terminie, ale tez nie

  • 37. Data: 2022-11-20 15:05:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanawia mnie nadreprezentacja ciężkiego niedorozwoju umysłowego w różnych
    "certyfikowanych doradcach mikroszita" czy innego
    chjuleta pakarda, tych ich wypocin nie da się czytać.
    Biali tego g... nie weryfikują?

    -----

  • 38. Data: 2022-11-20 15:35:07
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Bycie marnym trollem z Usenetu z problemami emocjonalnymi i kulturą prosto
    > z rynsztoku (takie widocznie wychowanie) nie nobilituje do tego, żeby
    > znaleźć się na moich listach. Musisz się bardziej postarać.
    zieeew, kretynospecu

  • 39. Data: 2022-11-20 23:40:58
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    sobota, 19 listopada 2022 o 00:23:53 UTC-6 Ghost napisał(a):

> [...]
    > szanujących sobie pracy, w dowolnej branży. I to też nie są kretyni.
    > Zwłaszcza, że powyżej określonych stawek nagle (prawie) wszystkim

    Sledze dyskusje i nie moge sie zgodzic z ani jedna strona ale zgadzam sie w sumie ze
    wszystkimi. Ale nie tak jak myslicie :)

    Poznalem troche ludkow z indii i moge powiedziec nastepujace prawdy:

    1. Indie sa tak zroznicowane jak europa albo nawet bardziej.
    2. Hindusow jest jak mrówków i maja rozstrzal naprawde spory jesli chodzi o etyke
    pracy.
    3. Ci lepiej wyksztalceni maja za soba spore bogactwo i pokoleniowe doswiadczenia.
    4. #3 nie oznacza ze beda myslec jak niemcy
    5. Placi im sie malo wiec widzac co i jak wyglada za granica staraja sie tyle na ile
    im sie placi.
    6. Metody zarzadzania nimi sa relatywnie proste (wtopisz - wylot) a do tego wyzsi nie
    lubia konkurencji wiec robia tylko tyle ile im kto kazal bo jak wyjda poza ramy to
    dobrze na tym nie wyjda.
    7. U nich tam co roku chyba 50mln ludzi konczy uniwerki. to gdzies musi pracowac i
    jakos sie uczyc.
    8. Nie spotkalem jeszcze hindusa ktory sie naprawde stara i mysli inzynieryjnie. Nie
    spotkalem takiego co ma pasje i robi cos bo lubi i chce zeby bylo dobrze.

  • 40. Data: 2022-11-22 12:08:46
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 20.11.2022 o 23:40, ptoki (ptoki) pisze:

> [...]
    Nie spotkalem takiego co ma pasje i robi cos bo lubi i chce zeby bylo dobrze.

    najwazniejsze łeszczyniz: czy programisci z indii sa kretynami jak chcą
    co niektóre dziamdziaki w wątku? bo tego dotyczy spór