  • 21. Data: 2022-11-15 16:20:23
    Temat: Re: choroba zawodowa
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Ghost <G...@h...net> wrote:

    > Kretyni zdecydowanie nie moga byc programistami.

    Niestety zaskakująco często są.

    --
    Dzwoni jegomosc do akademika:
    - Czy mozna z Maryska?

  • 22. Data: 2022-11-15 17:06:56
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 14.11.2022 o 19:31, heby pisze:

    > Pracowałem z ludźmi z szerokiego spektum autyzmu. Od Aspergera
    > (widocznego w zachowaniu po sekundach) po ludzi którzy dowiedzieli się w
    > 40 roku swojego życia, że kwalifikują się do tej ramy, choć nigdy byś
    > nie powiedział, no może człek miał dziwaczne hobby, jak zbieranie
    > starych magnetofonów i książek o krasnoludkach.
    >
    > Ludzie Ci, mimo swoich dziwact, zaskakujących zainteresowań, ostracyzmu
    > środowiska "na zewnatrz", widocznych dysfunkcji społecznych,

    [...]

    podobno Paul Dirac miał autyzm.

  • 23. Data: 2022-11-15 21:00:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Nov 2022 12:50:01 GMT, PiteR wrote:
    > Ilu znacie elektroników którym odbiło? Bo ja dwóch.
    > Naszemu elektronikowi fabrycznemu tu w UK też już mało brakuje.
    > Ludzie z produkcji mówią, że jest nawiedzony a ja tylko
    > widzę u niego znajome objawy. Chłop siedzi mega skoncentrowany nad
    > płytkami pcb od 8oo do 16oo. W soboty wychodzi z pracy ostatni.
    >
    > Mało kontaktu z ludzmi, z nikim nie rozmawia. Ja to przynajmniej
    > pogadam sobie na produkcji z Węgrami o Wiktorku nieomylnym Słońcu
    > Karpat i kiedy w Polsce wybuchnie wojna domowa.
    >
    > Ciekawi mnie czy programistom też siada psychika od wytężonej pracy
> [...]

    https://www.youtube.com/watch?v=d275rT1bb8Q

    Cos jakby troche tak ?

    J.

  • 24. Data: 2022-11-17 10:02:06
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 15.11.2022 o 09:51, heby pisze:

    > No widzisz, a ja z tego egzamin miałem. Cały, spory rozdział poświęcony
    > "aktywizacji i przełamywaniu nieśmiałości" w którym opisywano narzędzia
    > tortur nad introwertykami jako jednostkami wymagajacymi przymusowego
    > leczenia w procesie edukacji.

    Tak jak kiedys z mankutami i gdzie niegdzie nadal z gejami.

    > Tylko że w IT te mniejszościowe cechy pozwalajace na komfortową pracę są
    > *ewidentnie* problemem poza tą pracą.

    Nieprawda. Nie trzeba byc introwertykiem, zeby byc dobrym, pracujacym
    komfortowo developerem, to codzienna empiria obala.

    > To zupełnie jak ja.

    No ale ja nie mialem egzaminu z autyzmu :P

    > Może pracujesz w specyficznym środowisku. Na przykład programistów HTMLa
    > albo programistów PowerPointa.

    C++, nie kombinuj

    > Tak, to bardzo możliwe. Firmy te to zdecydowanie nie są "Fakturopolex"
    > produkujące kolejne widoki na bazy danych, wiec możliwe, że mam
    > specyficzne opinie wynikajace ze specyficznego doboru tematyki
    > programowania.

    Mi Twoje doswiadczenia wydaja sie na poziomie wlasnie z fakturopolexow,
    pojawiaja sie u nas na rekrutacjach ludzie z takich firm i to oni
    glownie sa dziwni. Ale tez ich poziom sprawnosci w C++ jest dosc zenujacy.

    > A widzisz, mnie to dokładnie spotkało.
    >
    > Siedzę sobie kiedyś w moim pokoiku i takie zdanie padło na głos do
    > kolegi obok, całkowicie uzasadnione problemem nad którym debatowaliśmy
    > przez review. A ponieważ drzwi były otwarte (jak zawsze), a na korytarzu
    > akurat było sporo ludzi obcych (dosłownie: z ulicy), nie będących
    > programistami, to jakoś tak wyszło, że jedna z Pań mocno zbladła.
    >
    > Trafiła na gniazdo pedofilów, nie ma innego wyjaśnienia.

    Kombinujesz jak kon pod gorke.

    > To zależy. Czy jeśli ktoś ma kłopoty z wiązaniem sznurowadeł to jest już
    > kretynem?

    Chyba mnie to twoje kombinatorstwo juz zmeczylo, nara.

  • 25. Data: 2022-11-17 10:02:36
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Niestety zaskakująco często są.

    smiala teza, nie, nie rozwijaj jej

  • 26. Data: 2022-11-17 10:37:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/11/2022 10:02, Ghost wrote:
    > Nieprawda. Nie trzeba byc introwertykiem

    Oczywiście, że nie prawda. Przecież nigdzie nie napisałem, że trzeba. Te
    cechy są po prostu dobe dla zawodu programisty. Natomiast wymagane to na
    przykład posiadanie wiedzy z zakresu programowania czy biegania w
    kapciach. Serio mówię.

    > No ale ja nie mialem egzaminu z autyzmu :P

    Może czas zrobić?

    > C++, nie kombinuj

    No to tak jak i ja!

    > Mi Twoje doswiadczenia wydaja sie na poziomie wlasnie z fakturopolexow,
    > pojawiaja sie u nas na rekrutacjach ludzie z takich firm i to oni
    > glownie sa dziwni. Ale tez ich poziom sprawnosci w C++ jest dosc zenujacy.

    Tu możesz mieć całkowitą rację. Z tym wydawaniem się.

    > Kombinujesz jak kon pod gorke.

    Niestety to autentyk, choć ma już ~7 letnią brodę.

    Nara. I gitara.

  • 27. Data: 2022-11-17 15:09:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Ghost <G...@h...net> wrote:

    > smiala teza, nie, nie rozwijaj jej

    Teza poparta doświadczeniem.

    --
    - Mamusiu, jezdem w ciąży.
    - Bój się Boga! Dwa miesiące przed maturą, a ty mówisz "jezdem" ?

  • 28. Data: 2022-11-17 20:50:19
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Teza poparta doświadczeniem.

    Ja w życiu nie spotkałem kretyna (ciężki niedorozwój umysłowy), no ale
    nie przeczę, ze możesz mieć ich w swoim otoczeniu.

  • 29. Data: 2022-11-18 14:59:48
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Ghost <G...@h...net> wrote:

    > Ja w życiu nie spotkałem kretyna (ciężki niedorozwój umysłowy), no ale
    > nie przeczę, ze możesz mieć ich w swoim otoczeniu.

    Widocznie nie pracowałeś w korporacji, ani np. z hindusami. Jak nabierzesz
    trochę doświadczecnia zawodowego w różnych firmach to wróć do dyskusji.

    --
    Słonia obleciały komary. On chcąc się uwolnić wlazł do rzeki. Wszystkie
    komary poleciały do góry, poza jednym.

  • 30. Data: 2022-11-18 15:28:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arnold,

    Friday, November 18, 2022, 2:59:48 PM, you wrote:

    > Widocznie nie pracowałeś w korporacji, ani np. z hindusami. Jak nabierzesz
    > trochę doświadczecnia zawodowego w różnych firmach to wróć do dyskusji.

    Alo oni nie sa kretynami. Na gaborów nadają się. Lepiej im nie
    powierzać zarządzania czymkolwiek.

    --
    Best regards,
    RoMan