  • 1. Data: 2022-11-10 19:39:17
    Temat: uc3854
    Od: m <...@e...com>

    Witam.
    Mam duże PFC zrobione na układzie jak w tytule. Pytanie jest następujące
    czy gdy zasilę ten układ napięciem stałym o odpowiedniej wartości to
    boost będzie działał czy też takie pfc wymaga na wejściu napięcia
    zmiennego ?
    pozdrawiam.
    Michał

  • 2. Data: 2022-11-10 20:22:11
    Temat: Re: uc3854
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m,

    Thursday, November 10, 2022, 7:39:17 PM, you wrote:

> [...]
    > czy gdy zasilę ten układ napięciem stałym o odpowiedniej wartości to
    > boost będzie działał czy też takie pfc wymaga na wejściu napięcia

    Patrząc na strukturę kontrolera - poradzi sobie z DC.

    --
    Best regards,
    RoMan