  • 1. Data: 2022-03-14 20:47:59
    Temat: Jak wysłać do Rosji filmiki z walk na Ukrainie umieszczane na fejsbuku
    Od: Szczepan <a...@w...pl>

    Chciałem wysłać do znajomych w Rosji filmiki z walk na Ukrainie
    umieszczane na fejsbuku.
    W tym rzecz że w Rosji już nie ma fejsbuka a linki do tych filmików
    zawieraja w adresie facebook.
    Jak to zrobić?

    --
    Tomasz

    Avast.

  • 2. Data: 2022-03-14 20:50:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2022 o 20:47, Szczepan pisze:
> [...]
    > umieszczane na fejsbuku.
    > W tym rzecz że w Rosji już nie ma fejsbuka a linki do tych filmików

    Sciągnij z FB i wystaw na YT :]

    Niemazaco.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 3. Data: 2022-03-15 11:26:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 20:48:29 UTC+1 Szczepan napisał(a):
> [...]
    > umieszczane na fejsbuku.
    > W tym rzecz że w Rosji już nie ma fejsbuka a linki do tych filmików

    Poczta tam nie dziala?

  • 4. Data: 2022-03-15 12:04:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 20:47:59 +0100, Szczepan wrote:
> [...]
    > umieszczane na fejsbuku.
    > W tym rzecz że w Rosji już nie ma fejsbuka a linki do tych filmików

    Podobno dziala przez TOR

    J.

  • 5. Data: 2022-03-15 15:57:20
    Od: Szczepan <a...@w...pl>

    > Poczta tam nie dziala?

    Jeszcze działa, ale jak ktoś odbierze w Rosji film o takim linku, skoro
    FB nie działa:

    https://fb.watch/bJGlHZMkXb/

  • 6. Data: 2022-03-15 18:00:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 15.03.2022 15:57, Szczepan wrote:
    [...]
    > Jeszcze działa, ale jak ktoś odbierze w Rosji film o takim linku, skoro
    > FB nie działa:
    >
    > https://fb.watch/bJGlHZMkXb/

    Przez jakiegoś VPN-a może spróbować. Albo i nie bo nie będzie miał jak
    za niego zapłacić. Chyba że za niego zapłacisz. Albo po prostu
    skonfiguruj mu proxy server na jakiejś twojej maszynie. Może też
    poszukać jakiegoś otwartego i darmowego proxy servera (czytaj: zazwyczaj
    źle skonfigurowanego routera).

    Albo ściągnij filmik do siebie na kompa (chyba można, nigdy nie
    oglądałem filmików na FB :-) ) i wystaw adresatom na jakimś swoim
    serwerku FTP. Jest trochę możliwości.

    Można by też wrzucić na Dropboksa, ale Dropbox też chyba już w Rosji nie
    działa.

  • 7. Data: 2022-03-15 19:13:48
    Od: Szczepan <a...@w...pl>

    W dniu 15.03.2022 o 18:00, JDX pisze:
> [...]
    > serwerku FTP. Jest trochę możliwości.
    >
    > Można by też wrzucić na Dropboksa, ale Dropbox też chyba już w Rosji nie

    No właśnie, jakbym wiedział jak ściagnąć filmik z FB na kompa to nie
    pytał bym na grupie.

    Avast.

  • 8. Data: 2022-03-15 19:52:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Szczepan napisał:

    > No właśnie, jakbym wiedział jak ściagnąć filmik z FB na kompa to nie
    > pytał bym na grupie.

    https://chrome.google.com/webstore/detail/video-down
    loader-for-fb/jhpemhkhbbhpefadnjnkgpnbpohcamce

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2022-03-15 22:08:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Mar 2022 19:13:48 +0100, w <6230d75c$0$479$65785112@news.neostrada.pl>,
    Szczepan <a...@w...pl> napisał(-a):

    > No właśnie, jakbym wiedział jak ściagnąć filmik z FB na kompa to nie
    > pytał bym na grupie.

    https://fdown.net/

    Tym ściągasz a wysyłasz już jak chcesz.

  • 10. Data: 2022-03-15 23:45:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > serwerku FTP. Jest trochę możliwości.
    >
    > Można by też wrzucić na Dropboksa, ale Dropbox też chyba już w Rosji nie

    Ale po co taki bezsęs i komplikacja? YT działa w Rosji a filmik ustawia
    się jako prywatny i wysyła link do filmu pocztą. Działa. Żadnych FTP,
    VPN, TOR, prgramów do ściągnięcia filmów z FB jest sporo. Na dodatek w
    Rosji działa Telegram (jeszcze) ale milicja sprawdza takie telefony. Na
    PC Telegram też działa i bez problemu można udostępniać co się chce.
    Cała Ukraina idzie na Telegramie i są linki w sieci do grup, na których
    się sporo dzieje. Nie rozumiem w sumie problemu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>