  • 1. Data: 2010-02-07 22:33:10
    Temat: co to jest poszycie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    możecie zerknąć na tą aukcję:
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=886448366?
    nie mogę się dogadać ze sprzedawcą co on sprzedaje, cały czas opowiada mi,
    że to nie drzwi, tylko zewnętrzne poszycie drzwi... czyli co? sama
    zwenętrzna blacha drzwi do dospawania do reszty drzwi? czy może cała
    kompletna blacha drzwi, bez peryferiów jak zamki czy klamka? możecie mi
    wyjaśnić?

  • 2. Data: 2010-02-07 22:45:15
    Temat: Re: co to jest poszycie
    Od: me-how <m...@p...fm>

    identifikator: 20040501 pisze:
    poszycie drzwi... czyli co? sama
    > zwenętrzna blacha drzwi do dospawania do reszty drzwi?

    tak

  • 3. Data: 2010-02-07 22:46:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hknbnf$mm0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > zwenętrzna blacha drzwi do dospawania do reszty drzwi? czy może cała
    > kompletna blacha drzwi, bez peryferiów jak zamki czy klamka? możecie mi

    Poszycie to poszycie, jest to sama zewnetrzna blacha bez tzw ramki drzwi. W
    niektorych markach (np VW) jest odkrecana w innych wystepuje normalnie jako
    czesc zamienna do wspawania.

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-02-07 23:00:16
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > możecie zerknąć na tą aukcję:
    (...)
    > nie mogę się dogadać ze sprzedawcą (...)możecie mi
    > wyjaśnić?

    Moje doświadczenie mowi, że jeśli nie można się dogadać ze sprzedawcą,
    to jest to sygnał: NIE KUPOWAĆ!
    Bo potem _też_ nie będzie się można z nim dogadać.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-02-07 23:11:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Moje doświadczenie mowi, że jeśli nie można się dogadać ze sprzedawcą,
    > to jest to sygnał: NIE KUPOWAĆ!
    > Bo potem _też_ nie będzie się można z nim dogadać.

    Twierdzisz, ze to bezapelacyjnie zawsze wina sprzedajacego?

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-02-08 08:18:24
    Temat: Re: co to jest poszycie [ot]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-07, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > Twierdzisz, ze to bezapelacyjnie zawsze wina sprzedajacego?

    Myślę, że na tym etapie łatwiej kupującemu odstąpić od zawarcia umowy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-02-08 10:28:13
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Myślę, że na tym etapie łatwiej kupującemu odstąpić od zawarcia umowy.

    nie sprzedawca jest OK, tylko ja nie wiedziałem, że oprócz drzwi są jeszcze
    poszycia ;o)...

  • 8. Data: 2010-02-08 14:35:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Twierdzisz, ze to bezapelacyjnie zawsze wina sprzedajacego?

    Primo, nigdzie nie widzę takiego twierdzenia

    Secundo, to po czyjej winie leży niemożliwość komunikacji,
    to jest akurat BEZ ZNACZENIA, rada pozostaje równie dobra...

  • 9. Data: 2010-02-08 14:37:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Secundo, to po czyjej winie leży niemożliwość komunikacji,
    "czyjej stronie leży wina za" - oczywiście. Hehe :)

  • 10. Data: 2010-02-09 21:18:08
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    P_ablo wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Twierdzisz, ze to bezapelacyjnie zawsze wina sprzedajacego?

    Że się z nim nie można dogadać? Nie, nie jego wyłącznie.
    Część winy ponoszą rodzice.
    Jego rodzice.

    --
    Bydlę