  • 1. Data: 2010-02-07 19:27:12
    Temat: komfort jazdy
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że zmniejszyła się kultura jazdy po
    nierównościach - zawieszenie mniej tłumi drgania, mocniej czuje się
    dziury w jezdni, ogólnie pogorszył się komfort jazdy. Sprawdziłem stan
    amortyzatorów, stan sprężyn (w Clio 2 mają tendencję do pękania),
    ciśnienie w oponach, auto sprawdzone na trzepaku w stacji
    diagnostycznej.

    Zdaniem znajomych mechaników wszystko jest ok, moje subiektywne odczucia
    oraz opinie osób które jeździły tym autem wskazują na to, że jest
    gorzej. Pytanie: pogodzić się z tym (w końcu pojazd ma 12 lat) czy
    jeszcze na coś można zwrócić uwagę?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-07 19:29:22
    Temat: Re: komfort jazdy
    Od: seba <s...@g...com>

    On 7 Lut, 19:27, Michał <m...@w...o2.pl> wrote:
> [...]
    > oraz opinie osób które jeździły tym autem wskazują na to, że jest
    > gorzej. Pytanie: pogodzić się z tym (w końcu pojazd ma 12 lat) czy

    Jest zima. Gumy twardnieją, olej tężeje. Drogi się dziurawią albo leżą
    na nich placki lodu lub śniegu.
    Wiosną przejdzie.