  • 1. Data: 2010-02-07 21:15:19
    Temat: popularna strona WWW z ofertami aut we francji ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Witam,

    Znowu mi zaczeło chodzić po głowie duże, bezpieczne, wytrzymałe, ciche
    auto Vel Satis Initiale :)

    jaka jest napopularniejsza storna WWW we francji ?
    bo tam tego dużo jest, a mzoe wpadne tam na chwile.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-07 23:12:20
    Temat: Re: popularna strona WWW z ofertami aut we francji ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Znowu mi zaczeło chodzić po głowie duże, bezpieczne, wytrzymałe, ciche
    > auto Vel Satis Initiale :)

    Przemyśl to. Kup sobie lepiej 20 letnią betę. Z twoim podejściem
    będziecie stanowić zgrany duet. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-02-08 00:57:39
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Przemyśl to. Kup sobie lepiej 20 letnią betę. Z twoim podejściem
    > będziecie stanowić zgrany duet. :P

    Czemu właściel też renówki namawia mnie na dresolot 7 e38 czy coś takiego ?

  • 4. Data: 2010-02-08 16:07:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Michał pisze:

    > Czemu właściel też renówki namawia mnie na dresolot 7 e38 czy coś takiego ?

    Bo mi się po twoim tekście pojawiły przed oczami potencjalne teksty w
    postach nt RWD. :P
    A poza tym - Velsatis i mnie się podoba. Więc wolę Cię od tego odwieść,
    bo wykupisz i zarżniesz wszystkie co ciekawsze. ;)

    I nie e38, ale e32 miałem na myśli. Takie jakieś 735i. ;)

  • 5. Data: 2010-02-08 22:22:47
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > bo wykupisz i zarżniesz wszystkie co ciekawsze. ;)
    >
    > I nie e38, ale e32 miałem na myśli. Takie jakieś 735i. ;)

    Nie... 735i do mnie nie pasuje... wiesz nie tak się widzę w aucie ;)

    Vel Satis Initiale 3.5 tak :) jak najbardziej i jest >>bezpieczne<< (ważne)

    przeciez i tak nie kupie tego dużo, ze 2 max (jak by sie jeden popsuł),
    no i jak sie pjawi vel satis to ze 2 osoby jeszcze kupią max
    "żeby sprawdzić".

    A potem jeszcze nastepny ;) jak znowu będzie tym jeździł jeden kolega,
    co po wyczynie z safranem się okazało jeszcze zjechał Lancią K ze
    schodów bo się pomyliło, ciemno było i wogóle (Matematyk/Informatyk
    za chwile pewnie doktor - tak tylko mówie z wyprzedzeniem jak już chcesz
    ludzi oceniac ;), ale jako kieorwca - uczy się jeszczei coraz lepiej
    idzie :) ).

    Lancia o dziwo przetwała! (tz. jeździ i nic się nie urwało, myślałem ze na
    filmach tylko tak się da - ale im więcej takich rzeczy widze tym bardziej
    się boje używanych aut.

    pozdrawiam.