  • 11. Data: 2023-04-29 14:10:32
    Temat: Re: co ucieszy gracza
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-28 o 21:56, PiteR pisze:
    > in <news:644c019c$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
    > user _Master_ pisze tak:
    >
    >> monitor z dużą ilością Hz
    >
    > już mu dałem

    To WIĘKSZY ;-)

    A SDD na pci z zajebistym transferem już ma?

  • 12. Data: 2023-04-29 19:38:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:644d0939$0$2961$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > To WIĘKSZY ;-)

    haha

    > A SDD na pci z zajebistym transferem już ma?

    Nie wiem co ma, muszę się zakraść do jego kompa.

    a taki nvme to bierze udział przy graniu?
    chyba nie?

    Mam teraz od 2 tyg taki "SDD na pci z zajebistym transferem"
    być może mu go oddam bo nie widzę wykorzystania tej predkości.

    --
    Piter

  • 13. Data: 2023-04-29 19:54:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-29 o 19:38, PiteR pisze:
    > a taki nvme to bierze udział przy graniu?
    > chyba nie?
    >
    > Mam teraz od 2 tyg taki "SDD na pci z zajebistym transferem"
    > być może mu go oddam bo nie widzę wykorzystania tej predkości.

    Do dobrego się człowiek szybko przyzwyczaja

    Siedzę przed kompem z i5 6 generacji 16 G RAM i win 8.1

    Nie zamierzam go przez najbliższe przynajmniej 3 lata modernizować.

    Elementem który nie pasował do całości był dysk, tani zwykły SSD.

    Teraz wszystko gra w jednej drużynie ;-)

  • 14. Data: 2023-04-29 23:20:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:644d59c5$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Siedzę przed kompem z i5 6 generacji 16 G RAM i win 8.1

    Win 8.1. Najlepszy system Microsoftu ;)
    Ma Programy a nie Aplikacje, nie blokuje skopiowanych .url
    Ma okienka a nie "strony www" wymieszane z apletami.

    > Nie zamierzam go przez najbliższe przynajmniej 3 lata
    > modernizować.

    Pierwszy raz w życiu mam 32gb ramu. Rekomenduję dokupić ;)

    > Elementem który nie pasował do całości był dysk, tani zwykły SSD

    Lubie te zwykłe ssd 2.5".
    Zabieram systemowy w kieszeń jadąc do Polski jak czekolade.
    no i są tanie.

    Nie lepszy RAID z tanich niż jeden nvme hiper super?
    Bez radiatorowy się nagrzewa do 50'C

    https://www.amazon.co.uk/Kingston-SKC600-256G-Intern
    al-Encryption/dp/B07ZDBZDR9

    Nie mam pci 4.0 i płyta ogranicza nvme :/

    --
    Piter

    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

  • 15. Data: 2023-04-30 00:00:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Apr 2023 22:20:25 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Lubie te zwykłe ssd 2.5".
    > Zabieram systemowy w kieszeń jadąc do Polski jak czekolade.

    Sprawdiłem ceny.
    Praktycznie zrównały się z M.2/PCIe; widziałem sporadycznie, że M.2 nawet
    tańsze od ich odpowiedników w SATA.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2023-04-30 10:20:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1r7k8msjkwhtb.197lc6es6gefs.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Sprawdiłem ceny.
    > Praktycznie zrównały się z M.2/PCIe; widziałem sporadycznie, że
    > M.2 nawet tańsze od ich odpowiedników w SATA.

    w jednym kompie mam złącz 6 sata, 0 M2
    w drugim kompie mam złącz 4 sata, 0 M2
    w trzecim kompie mam 6 sata, 2 M2

    M2 jako systemowy bootowalny mam 2 złącza
    Sata jako systemowy bootowalny mam 16 złacz

    sata się łatwo montuje demontuje.

    --
    Piter

  • 17. Data: 2023-04-30 14:30:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2023 09:20:57 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    > w trzecim kompie mam 6 sata, 2 M2
    >
    > M2 jako systemowy bootowalny mam 2 złącza
    > Sata jako systemowy bootowalny mam 16 złacz

    To jest oczywiste. Jeszcze łatwiej jest ze złączem sSATA.
    Odnosiłem się tylko do ceny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2023-04-30 19:59:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r58iy3ctawyn$.1clztdqoc4yzn$.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Jeszcze łatwiej jest ze złączem sSATA.

    dlaczego łatwiej?

    --
    Piter

  • 19. Data: 2023-04-30 23:48:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2023 18:59:04 +0100, PiteR napisał(a):

    > in <news:r58iy3ctawyn$.1clztdqoc4yzn$.dlg@40tude.net>

    > dlaczego łatwiej?

    Nie musisz wyjmować SSD ze środka komputera albo laptopa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2023-05-01 12:21:44
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 30.04.2023 o 23:48, Adam pisze:

    > Nie musisz wyjmować SSD ze środka komputera albo laptopa.

    Gdy się ma wolne gniazda obsługiwane przez PRIMARY CONTROLLER, to też
    nie musisz niczego wyjmować.
    Gniazda obsługiwane przez SECONDARY CONTROLLER - "secondary" stąd "s"
    przed "SATA" - nie są w niczym lepsze.
    --
    Olek