  • 1. Data: 2007-02-11 21:49:06
    Temat: cos wiekszego padło?
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Stracilem wyjscie na swiat w pewnej czesci, tak z astera jak i z chello

    Jakas duza awaria? Nie moge (od siebie z serwera (aster) ani z kompa
    (chello) wyjsc do roznych serwerow, mam np.

    Trasa śledzenia do freebsd.inds.pl [87.239.176.2]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 <10 ms <10 ms <10 ms 192.168.0.1
    2 12 ms 5 ms 6 ms 10.132.32.1
    3 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    4 * pl-waw03a-rd1-ge-0-1-0.aorta.net [213.46.178.9] raporty:
    Sieć docelowa jest nieosiągalna.

    Śledzenie zakończone.

    powiem, ze to dosc oryginalny komunikat :-)
    Cos duzego chyba padlo.. Komunikacja miedzy aster a upc jest, ale
    np. wyjscie na wp.pl - brak, na onet jest, koledzy mi tu raportuja,
    ze czesc lacz popadala... co się stało się? ;-)

    Sierp

  • 2. Data: 2007-02-11 21:52:11
    Temat: Re: cos wiekszego padło?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Sierp napisał(a):

    > Cos duzego chyba padlo.. Komunikacja miedzy aster a upc jest, ale
    > np. wyjscie na wp.pl - brak, na onet jest, koledzy mi tu raportuja,
    > ze czesc lacz popadala... co się stało się? ;-)

    na infolinii gts własnie już jest sekretarka, że "występują utrudnienia
    w ruchu IP w calej Polsce, inzynierowie pracują nad usunięciem awarii"
    u mnie padło sobie ok. 22.10. dobrze mieć bgp :)

    Wojtek

  • 3. Data: 2007-02-11 22:13:16
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>

    Sierp <s...@n...net> wrote:
    > Stracilem wyjscie na swiat w pewnej czesci, tak z astera jak i z chello

    Neighbor AS MsgRcvd MsgSent OutQ Up/Down
    State/PrefixRcvd
    GTS 8246 778763 11878 0 2d01h54m 102

    Tyle dostaję z GTS'u zamiast standardowych 200k ;)

    Mam jeszcze Netię, ta wygląda na działającą.

    Pozdrawiam,

    --
    Tomasz Lemiech
    RLU#189399

  • 4. Data: 2007-02-11 22:13:48
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Sierp" <s...@n...net> wrote in message

> [...]
    > np. wyjscie na wp.pl - brak, na onet jest, koledzy mi tu raportuja,
    > ze czesc lacz popadala... co się stało się? ;-)

    z icm tez nie bangla, mam do wielu hostow 'no route to host', orzeszku
    normalnie.

  • 5. Data: 2007-02-11 22:17:57
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to>

    W artykule news:eqo31n$alf$1@ochlapek.sierp.net,
    niejaki(a): Sierp z adresu <s...@n...net> napociwszy(a) się,
    nastukał(a) w klawiaturę:

> [...]
    > 3 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    > 4 * pl-waw03a-rd1-ge-0-1-0.aorta.net [213.46.178.9]
    > raporty: Sieć docelowa jest nieosiągalna.

    Padło coś ostro w GTS bo nawet z tpsa nie miałem połączenia do pewnego
    serwera, albo może coś poprostu szmondzili.

    --
    Pzdr.
    KvS

  • 6. Data: 2007-02-11 22:18:55
    Temat: Re: _cos_wiekszego_padlo?
    Od: "kwasior" <nospam@invalid>

    Juz wstalo :-)

  • 7. Data: 2007-02-11 22:21:13
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    crazy bejbi napisał(a):
    > u mnie padło sobie ok. 22.10. dobrze mieć bgp :)

    zastanawiam sie czy nie wziac via ciebie cos od exatela i puscic to
    przez radio lesia ;]

  • 8. Data: 2007-02-11 22:21:49
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Sierp napisał(a):
    > Stracilem wyjscie na swiat w pewnej czesci, tak z astera jak i z chello
    <cut>
    > Śledzenie zakończone.

    mnie GTS podsyłał... 144 prefix'y...

  • 9. Data: 2007-02-11 22:24:52
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin J. Kowalczyk <m...@u...inds.pl> wrote:
    > <cut>
    >
    > mnie GTS podsyłał... 144 prefix'y...

    Ale takie działające, czy prefiksy-widma bez dalszego routingu?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2007-02-11 22:31:49
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Ale takie działające, czy prefiksy-widma bez dalszego routingu?

    onet mi sie otwierał ;-) więc raczej działające