  • 11. Data: 2010-08-14 18:14:44
    Temat: Re: ćwierkanie centralnego zamka - zakazane?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:i46ea4$5dj$1@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiście istnieje opcja, że kierowca jest
    > niewidomy, ale taki usłyszy bez problemu dźwięk zamykanych zamków...

    :D

  • 12. Data: 2010-08-14 18:32:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > 'Żeby było wiadomo, że alarm się uzbroił a drzwi zamknęły' to w
    > zupełności wystarczy delikatny sygnał optyczny - jakieś mrugnięcie
    > światłami(wybór dowolny). Oczywiście istnieje opcja, że kierowca jest
    > niewidomy, ale taki usłyszy bez problemu dźwięk zamykanych zamków...

    Mój miga też jak się próbuje otworzyć otwarty. Mam się uczyć na pamięć
    sekwencji mignięć? Nawet nie jestem pewien, czy jest inna.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-08-14 18:47:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-14 18:32, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Mój miga też jak się próbuje otworzyć otwarty. Mam się uczyć na pamięć
    > sekwencji mignięć? Nawet nie jestem pewien, czy jest inna.

    Wytłumacz mi jak to jest, że sekwencję sygnałów akustycznych
    rozpoznajesz (no chyba, że są zawsze takie same), a sygnałów optycznych
    już nie? Jeździsz też na słuch? To w sumie prawdopodobne....

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-08-14 22:26:05
    Temat: Re: ??
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2010-08-14 18:32, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Mój miga też jak się próbuje otworzyć otwarty. Mam się uczyć na pamięć
    > sekwencji mignięć? Nawet nie jestem pewien, czy jest inna.

    Jak nie jesteś w stanie nauczyć się 4-ech sekwencji (zamknięte, otwarte,
    zamykam zamknięte, otwieram otwarte) to jak jesteś w stanie opanować
    sygnalizację świetlną (zielone, żółte, czerwone, czerwone z żółtym,
    migające żółte, że o braku jakiegokolwiek z powyższych nie wspomnę)?

    SALAMON

  • 15. Data: 2010-08-14 22:33:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Wytłumacz mi jak to jest, że sekwencję sygnałów akustycznych
    > rozpoznajesz (no chyba, że są zawsze takie same), a sygnałów optycznych
    > już nie? Jeździsz też na słuch? To w sumie prawdopodobne....

    W pierwszym przypadku nie muszę gapić się na auto i liczyć ile razy
    mignęło tylko mogę je zamknąć odchodząc.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-08-15 00:05:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > begin Grzegorz

    > Chyba w jakimś szrocie który cały rezonuje albo na polanie w środku lasu.

    Różnymi samochodami jeżdżę i jeszcze nie spotkałem się z bezszelestnym
    centralnym zamkiem.

    Oczywiście nie wszystkie walą bardzo głośno, ale takiego żeby go nie
    było słychać z zewnątrz to nie widziałem.

    Do tego nawet jak już znajdziesz taki którego nie słychać, to pozostaje
    zawsze zamruganie światłami.

  • 17. Data: 2010-08-15 00:08:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > W pierwszym przypadku nie muszę gapić się na auto i liczyć ile razy
    > mignęło tylko mogę je zamknąć odchodząc.

    Nie widzisz niczego niestosownego w używaniu w miejscu publicznym syreny
    alarmowej tylko po to, żebyś się nie musiał spojrzeć na samochód żeby
    upewnić się że jest zamknięty?

  • 18. Data: 2010-08-15 00:27:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Nie widzisz niczego niestosownego w używaniu w miejscu publicznym syreny
    > alarmowej tylko po to, żebyś się nie musiał spojrzeć na samochód żeby
    > upewnić się że jest zamknięty?

    Przecież napisałem, że to nie musi być syrena, a w każdym razie nie na
    pełną głośność.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-08-15 00:36:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Przecież napisałem, że to nie musi być syrena, a w każdym razie nie na
    > pełną głośność.

    Mimo wszystko wszelakiego hałasu jest już generowanie dość żeby się
    jeszcze dorzucać z kolejnym.

    Jak dla mnie motywacja podobna co gościa co pod blokiem chce sobie
    równocześnie słuchać muzyki i gadać z kumplami, to otwiera szyby i
    włącza głośno radio.

    Sygnały dźwiękowe centralnego zamka są tu tylko trochę mniej uciążliwe,
    bo trwają krócej. Z drugiej strony są powszechniejsze.

  • 20. Data: 2010-08-15 01:42:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Jak dla mnie motywacja podobna co gościa co pod blokiem chce sobie
    > równocześnie słuchać muzyki i gadać z kumplami, to otwiera szyby i
    > włącza głośno radio.

    To akurat pod zły adres kierujesz, bo np. w nocy włączam alarm
    bezdźwiękowo.

    > Sygnały dźwiękowe centralnego zamka są tu tylko trochę mniej uciążliwe,
    > bo trwają krócej. Z drugiej strony są powszechniejsze.

    Gdyby sygnał był słyszalny z kilku metrów to nikomu normalnemu by nie
    przeszkadzał. Pies idący chodnikiem głośniej szczeka.

    --
    ignorance is bliss