    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: cynowanie w tygielku
    Date: Sun, 04 Jan 2009 12:25:30 +0100

    Mam do pocynowania dość dużo końcówek przewodów, są obrane, nie zamirzam
    ich "skręcać" - ładnie cynują się tak jak są...
    Posiadam tygielek (z termostatem, pojemność "pudełko zapałek"), cyna
    sobie pływa itd fajnie, cynuje się ok, ale co dodać do cyny, by na jej
    powierzchni nie tworzył się kożuch tlenków i syfu? Wiem że istnieją
    specjalne preparaty "do fali" itp, nie zamierzam też stosować nadmuchu
    azotu ;) Może jest jakiś domowy sposób np olej silnikowy albo jeden koci
    wąs zebrany o północy przy pełni?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173