  • 11. Data: 2010-02-06 19:55:22
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
    > wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
    > musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

    http://3.bp.blogspot.com/_i7IqN0dMk7g/SfkX8F9n_zI/AA
    AAAAAAD2o/sl9cHVjxImA/s400/world-largest-diesel-engi
    ne.jpg

    W takim by sie zmiescil, w sumie to moze nawet taniej wyjdzie niż w
    sedanie ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 12. Data: 2010-02-06 19:59:26
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem, mógłbyś proszę to samo, tylko powoli i tym razem po
    > polsku?

    No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa.
    Chyba, ze odbieramy na innych falach (nie pierwszy raz :()

  • 13. Data: 2010-02-06 20:00:37
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):

    > Nie bierz 2.0FSI. Mul okrutny i do tego sa problemy ze wszystkimi FSI w
    > VW/Audi. Jak cos to tylko diesla.

    mul = turbo dziura?

  • 14. Data: 2010-02-06 20:07:55
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Piotr W pisze:

    > mul = turbo dziura?

    Od kiedy w silnikach niedoladowanych wystepuje turbodziura?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 15. Data: 2010-02-06 21:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zdezorientowany p...@W...gazeta.pl ...

    > jedno "ale" - passat jest b.
    > popularny. az za popularny. auto ginie.

    masz na mysli popularnosc wsród złodziei czy brak lansu?

  • 16. Data: 2010-02-06 22:06:19
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Użytkownik zdezorientowany p...@W...gazeta.pl ...

    > masz na mysli popularnosc wsród złodziei czy brak lansu?

    ito-ito, czyli i to, i to.

  • 17. Data: 2010-02-06 22:10:43
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):

    > Od kiedy w silnikach niedoladowanych wystepuje turbodziura?

    czyli odradzasz 3,2l ?

    sorry, ale to nie moj zasieg $$.
    rozpatruje 1.8 (120 - 160 KM) lub 2.0 (180 - 211 KM), oba t.doladowane

  • 18. Data: 2010-02-06 22:33:25
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > ito-ito, czyli i to, i to.

    Z audi A4 jest dokladnie tak samo - nie oszukuj sie! to nie beantley

  • 19. Data: 2010-02-06 23:08:45
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl> napisał

    > No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa.
    > Chyba, ze odbieramy na innych falach (nie pierwszy raz :()

    Może, jak już dasz radę z posługiwaniem się j.polskim to się jakoś
    dogadacie? Chcąc wyglądać na człowieka powyżej przeciętnej, wypadałoby także
    prezentować podobny poziom wysławiania się.

    Zbigniew Kordan

  • 20. Data: 2010-02-06 23:23:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:59:26 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a):

    > No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa.
    > Chyba, ze odbieramy na innych falach (nie pierwszy raz :()

    No bo Ty siedzisz w dieslu, a my dalej uważamy, że miejsce diesla jest w
    samochodzie, pod maską, a nie na odwrót.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98