  • 1. Data: 2009-12-13 04:48:17
    Temat: Jaki samochód na ramie z tylnym napędem?
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Proszę o przykłady samochodów zbudowanych na ramie (nie konstrukcja
    samonośna).

    Wiem, że terenówki, ale za wysokie :-(

    Warczyburg ma napęd na przód :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2010-02-07 00:28:35
    Temat: Re: Jaki samochód na ramie z tylnym napędem?
    Od: krz <a...@g...pl>

    Agent0700 pisze:
    > Witam
    >
    > Proszę o przykłady samochodów zbudowanych na ramie (nie konstrukcja
> [...]

    Warszawa?

  • 3. Data: 2010-02-07 01:10:59
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Proszę o przykłady samochodów zbudowanych na ramie (nie konstrukcja
    > samonośna).
    >
    > Wiem, że terenówki, ale za wysokie :-(

    A tak z ciekawości do czego potrzebne auto na ramie :) ?

  • 4. Data: 2010-02-07 05:44:45
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Feb 6, 6:28 pm, krz <a...@g...pl> wrote:

    > Warszawa?

    Jezeli chcesz kupic samochod nowy na ramie z napedem na tyl, to chyba
    jest tylko jeden taki, ktory sie ostal na swiecie.

    Ford Crown Victoria.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 5. Data: 2010-02-07 11:24:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik krz napisał:

    > Warszawa?

    Ku ciekawości - Warszawa nie miała pełnej ramy !!

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Nysa, Żuk ;)

  • 6. Data: 2010-02-07 12:35:09
    Od: "Seweryn" <S...@o...ie>

    "krz" <a...@g...pl>

    Volkswagen Typ 1 "Garbus" na przykład.

    Pozdrawiam,
    SPB

  • 7. Data: 2010-02-07 21:04:07
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ku ciekawości - Warszawa nie miała pełnej ramy !!

    Nie wiem czy w ogóle miała.
    Pamiętam jak chcieliśmy sprzedać starą Warszawę na złom
    (jeszcze jako nastolatki) i nie mogąc jej włożyć na wóz przecięliśmy
    w poprzek (koło słupków) majzlami na dwie części.
    Jakoś nie pamiętam istnienia ramy.

    Szymon

  • 8. Data: 2010-02-07 22:13:39
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Seweryn" <S...@o...ie> napisał w wiadomości
    > "krz" <a...@g...pl>

    > Volkswagen Typ 1 "Garbus" na przykład.
    >
    > Pozdrawiam,
    > SPB

    Garbus był oparty na płycie podłogowej a nie na ramie. Większość samochodów
    amerykańskich spod znaku GM i forda z lat 50-tych, 60-tych i samego początku
    70-tych to klasyczne ramowce.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2010-02-07 22:16:40
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy w ogóle miała.
    > Pamiętam jak chcieliśmy sprzedać starą Warszawę na złom
    > (jeszcze jako nastolatki) i nie mogąc jej włożyć

    Warszawa miała tylko ramę pomocniczą pod silnikiem
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-02-07 22:25:43
    Od: Paweł Lewandowski <d...@g...com>

    On 7 Lut, 01:10, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    > A tak z ciekawo ci do czego potrzebne auto na ramie :) ?

    Do budowy trajki?