  • 1. Data: 2010-02-06 17:49:04
    Temat: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "zdezorientowany" <p...@W...gazeta.pl>

    ok, jestem juz po zapoznaniu sie z dwoma tytulowymi modelami. siedzialem,
    macalem, porownywalem, poczytalem. i jaki efekt?

    a4 - no niestety duzo mniejszy w srodku (vs passat). nie ma sensu pisac, ze
    obecne a4 jest najwieksze w historii. moze i jest, ale prawda oczywista jest,
    ze odstaje od paska. oczywiscie inna sprawa jest jakosc wykonania, ogolny
    design (mmm, te swiatla...), czy wreszcie renoma. silniki beznzynowe tez
    zachecaja do tego autka. jedyny minus - wielkosc dla rodziny 2+2. aha,
    rozpatruje tylko avanta (2.0 fsi lub 2.0 tdi), z dsg.

    passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM.
    juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez z poprawionym wykonaniem
    i montazem elementow deski rozdzielczej. jedno "ale" - passat jest b.
    popularny. az za popularny. auto ginie. a i jego design juz nieco sie
    opatrzyl. wersja high- oferuje ponadoczekiwane wyposazenie. praktycznie
    wszystko co potrzeba (aq nawet wiecej). no i jest do wziecia od reki. tym
    autem juz jezdzilem - co prawda w manualu, ale zalety dsg znam.

    ciekaw jestem waszych za i przeciw. przypomne - auto sluzbowe, ale do
    wykorzystania rowniez prywatnie. rzadko, ale jednak. design vs praktycznosc.
    prestiz (?) vs gabaryty.

    decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi...

  • 2. Data: 2010-02-06 18:40:23
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    weź passata. Jakość wykonania obecnie jest poprawna i nie widze sensu
    przeplacać za logo i lepsza jakość mat.

  • 3. Data: 2010-02-06 18:42:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 16:49:04 +0000 (UTC), zdezorientowany napisał(a):

    > passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM.

    Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
    wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
    musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-02-06 18:54:23
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    zdezorientowany pisze:

    > decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi...

    No to na czym polega problem? Przed jazda probna wybrales A4, po jezdzie
    probnej wciaz "wiekszosc" jest za A4...

    Na Twoim miejscu wzialbym... A4. Dlaczego? Sam piszesz ze rzadko
    wykorzystujesz go prywatnie. Wiec po co sie tym kierowac za bardzo? Dwa
    razy w roku na wakacje przezyja jak beda mieli pare cm mniej miejsca (a
    nie oszukujmy sie, podrozowanie w A4 jakies uwlaczajace nie jest). A jak
    wezmiesz Passata kierujac sie rodzinka, to za kazdym razem jak zobaczysz
    A4 bedziesz myslal: kurka, jaki ladny, a moglem takiego miec...

    Kwik

  • 5. Data: 2010-02-06 19:26:44
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

> [...]
    > wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
    > musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

    nie pisz co bierzesz, tylko ile to kosztuje...
    co wniosles do tematu? tyle, co w wiekszosci przypadkow.
    swoja droge juz ci kiedys pisalem, ze sie marnujesz.

  • 6. Data: 2010-02-06 19:35:01
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Kwik <k...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > wezmiesz Passata kierujac sie rodzinka, to za kazdym razem jak zobaczysz
    > A4 bedziesz myslal: kurka, jaki ladny, a moglem takiego miec...

    Przepraszam, ale albo nie doczytales, albo nie bylem dosc precyzyjny.
    W a4 jedynie siedzialem ;-) jeszcze nie jezdzilem. Na razie sie doktoryzowalem
    teoretycznie.

    Passatem jezdzilem i wiem, czego sie po nim spodziewac.

    Dylemat polega na tym, ze w porownywalnym budzecie mam mocno wyposazonego VW,
    z drugiej strony, cztery kolka, nawet bez czujnikow cofania(!).

    Jazda no urlop to jedno, ale jak codziennie mam sobie pluc w brode, ze
    postawilem na marke, kosztem przestrzeni i "dodatkow" to dylemat gotowy ;)

    Duzo zalezec bedzie od tego, jak ten fsi sprawuje sie w realu. Co innego
    czytac, co innego sprobowac.

    Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo?

  • 7. Data: 2010-02-06 19:42:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:26:44 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a):

    > nie pisz co bierzesz, tylko ile to kosztuje...
    > co wniosles do tematu? tyle, co w wiekszosci przypadkow.
    > swoja droge juz ci kiedys pisalem, ze sie marnujesz.

    Nie bardzo rozumiem, mógłbyś proszę to samo, tylko powoli i tym razem po
    polsku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-02-06 19:45:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 17:42:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
    > wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
    > musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

    Tonietak. Już dawałem zdjęcia auta w dieslu:

    http://2.bp.blogspot.com/_h-JuY6aiBG4/RqaWzCj1wQI/AA
    AAAAAAAtE/myGXdCwhmSI/s400/oil.jpg

    Cięzko będzie doczyścić. Chyba, że cena naprawdę dobra.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-02-06 19:53:41
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    dla potomnych:
    http://www.auto-swiat.pl/wydania,Audi-A4-amp-VW-Pass
    at-Serce-i-dwie-dusze,20258,1.html

    wiem, wiem, AS ;-)

  • 10. Data: 2010-02-06 19:54:09
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    zdezorientowany pisze:

> [...]
    > zachecaja do tego autka. jedyny minus - wielkosc dla rodziny 2+2. aha,
    > rozpatruje tylko avanta (2.0 fsi lub 2.0 tdi), z dsg.

    Nie bierz 2.0FSI. Mul okrutny i do tego sa problemy ze wszystkimi FSI w
    VW/Audi. Jak cos to tylko diesla.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek