  • 1. Data: 2021-11-04 22:19:18
    Temat: OT Gdzie ubezpieczyć motorower elektryczny?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    wyszło mi ze najbardziej przydałby mi się motorower elektryczny.
    Najmniejszy możliwy, znaczy odpowiednik motoroweru do 50cm3. Co ciekawe
    benzynowe - nie ma problemu, ale elektryczne - marne szanse
    mubi - nie
    rankomat - nie
    pzu 170zł ze zniszkami, więc nie ma szans
    cuk - nie bardzo wiedzą co od nich chcę. Pytają czy będzie miał tablice
    rejestracyjną
    Czy ktoś wie gdzie mi za rozsądną cenę ubezpieczą obowiązkowe OC na
    skuter, motorower elektryczny?
    fabrycznie nowy Barton, jakby ktoś pytał

    ToMasz

  • 2. Data: 2021-11-05 09:42:28
    Temat: Re: OT Gdzie ubezpieczyć motorower elektryczny?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-11-04 o 22:19, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy ktoś wie gdzie mi za rozsądną cenę ubezpieczą obowiązkowe OC na
    > skuter, motorower elektryczny?
    > fabrycznie nowy Barton, jakby ktoś pytał

    Ja bym zapytał u sprzedawcy, jakie mają doświadczenia...
    Ps. A nie lepiej kupić rower elektryczny? Ma tę zaletę, że można nim
    jeździć po ścieżkach rowerowych... Po ulicach też, zatem można
    powiedzieć, że jest dwufunkcyjny :-)
    T,

  • 3. Data: 2021-11-05 10:10:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-11-2021 o 09:42, T. pisze:

    >nie lepiej kupić rower elektryczny? Ma tę zaletę, że można nim
    > jeździć po ścieżkach rowerowych... Po ulicach też, zatem można
    > powiedzieć, że jest dwufunkcyjny :-)

    Dokładnie tak zrobiłem gdy sprzedawałem skuter (spalinowy).
    Użyteczność elektrycznego skutera, za który trzeba płacić, nie mając
    zbyt wiele z tego w zamian, za to mając zakazy, jest IMO żadna.

  • 4. Data: 2021-11-05 22:35:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 22:19, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy ktoś wie gdzie mi za rozsądną cenę ubezpieczą obowiązkowe OC na
    > skuter, motorower elektryczny?
    > fabrycznie nowy Barton, jakby ktoś pytał

    Twizy też niewiele "towarzystw" ma w ofercie. Mojego skutera
    designerskiego raczej nie ma żadne.

  • 5. Data: 2021-11-05 22:36:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > Ps. A nie lepiej kupić rower elektryczny? Ma tę zaletę, że można nim
    > jeździć po ścieżkach rowerowych... Po ulicach też, zatem można

    A jest taki, którym nie trzeba pedałować?

  • 6. Data: 2021-11-06 20:22:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.11.2021 o 10:10, Cavallino pisze:

    > Dokładnie tak zrobiłem gdy sprzedawałem skuter (spalinowy).
    > Użyteczność elektrycznego skutera, za który trzeba płacić, nie mając
    > zbyt wiele z tego w zamian, za to mając zakazy, jest IMO żadna.

    mam rower i robię parę tyś km rocznie. jak kupię rower elektryczny,
    zrobię trochę więcej kilometrów, ale z bardzo małym wysiłkiem. (no i
    25km na drodze to mało) Natomiast są miejsca do których muszę dojechać,
    a nie wypada tam pachnieć 10 kilometrami na rowerze. stąd wolałbym inny
    środek lokomocji. samochód - sprawa oczywista. ale czy jest alternatywa
    - tramwaj - odpada. a o motorower elektryczny pytam, gdyż jest w cenie
    roweru.. że jak? a no za 5 tyś można mieć nowy motorower elektryczny
    Barton. druga zaleta - można w 2 (chude) osoby pomykać.
    ToMasz

  • 7. Data: 2021-11-06 21:09:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-11-05 o 22:36, ii pisze:

    > A jest taki, którym nie trzeba pedałować?

    Są takie (powyżej 250 W i jakiejś tam prędkości), ale trzeba
    zarejestrować. W sumie temat wywołany - poszukam.
    T.

  • 8. Data: 2021-11-06 21:12:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-11-06 o 20:22, ToMasz pisze:

> [...]
    > roweru.. że jak? a no za 5 tyś można mieć nowy motorower elektryczny
    > Barton. druga zaleta - można w 2 (chude) osoby pomykać.

    W sumie racja. Niestety nie ma możliwości, żeby mieć urządzenie, którym
    nie trzeba pedałować (skuter), a z drugiej strony - jeździć po ścieżkach
    (e-rower). Albo rybki, albo akwarium... :-)
    No chyba, że na nielegalu...
    T.

  • 9. Data: 2021-11-07 01:26:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.11.2021 o 20:22, ToMasz pisze:

> [...]
    > roweru.. że jak? a no za 5 tyś można mieć nowy motorower elektryczny
    > Barton. druga zaleta - można w 2 (chude) osoby pomykać.

    Zima idzie, kup coś na zimę.

  • 10. Data: 2021-11-07 07:42:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > mam rower i robię parę tyś km rocznie. jak kupię rower elektryczny,
    > zrobię trochę więcej kilometrów, ale z bardzo małym wysiłkiem. (no i
    > 25km na drodze to mało)

    Wspomaganie można wyłączyć, rower może jechać szybciej (wystarczy kupić
    odblokowany), więc wyszukujesz nieistniejące problemy.